vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Acer Aspire 3000 - ylikuumenemisella tiedotteet

Reply

Thread Tools
Old 29 elokuu 2008, 08:34
ASO
Uusi Jäsen

Default Acer Aspire 3000 - ylikuumenemisella tiedotteet

Hei kaikille.

Olen ollut troolaamisen eri sivustot yrittävät löytää tarkka (jos mahdollista) answer to my laptop ylikuumenemisen ongelmia. Olen tullut siihen päätökseen että Acer haluaa tehdä on yleinen taipumus ylikuumenee, mutta ajatuksen I'd post tämä kysymys joka tapauksessa.

Oma Aspire 3000 overheats on otettava säännöllisesti, kun se suorittaa tiettyjä tehtäviä. Olen asentanut useita lämpötilan seuranta-ohjelmia ja mielestäni paras on SpeedFan. Kun tarkastellaan Temp nyt olen joutokäyntipistettä 62oC varten Core, että HD on 48oC ja toisessa käsittelyssä 39oC varten Temp 1 (mitä se sitten).

Kun suoritat tiettyjä tehtäviä, Temp menee hullu. olisi minun on unzip (käyttämällä WinRAR) tiedoston esimerkiksi sanoa 300mb, Temp versot jopa muutamassa sekunnissa. Olen nähnyt sen hypätä myöhään 80'sC ja aivan toinen, että keskeytän purkamisesta on tiedoston, temp tippaa takaisin alas välittömästi. Kun käynnistää sen ja purkamisesta jatkuu, temp ampuu takaisin ylös välittömästi. Sama, jos en tee virus scan. Temp voi saada yli 90 ja sitten, kun voin keskeyttää, se tippaa takaisin alas 65 tai jotain. Näyttää olevan se, että kun se saa noin 94oC, kannettava sulkee itsensä alas.

Onko tämä normaalia asia tapahtuu? Myönnettäköön, että tiedän, että lämpötila nousisi, kun suorittimen käyttö on kasvanut, mutta nousevan joka toinen niin suuri temp ja sitten pudottaa jälleen normaaliin yhtä nopeaa kuulostaa jotain on todella väärin. Olen täydellinen aloittelija, kun on tällainen asia, mutta ajattelin, että se kuulostaa vika jossain kuin jos lämpötila oli todella, että kuuma, se on edelleen olemassa ja kuuma.

Olen ladannut uusimman BIOS alkaen Acer verkkosivuilla ja on flashed sitä. Edelleen sama ongelma.

Olisiko syytä asentaa lämpötilan valvonta ohjelma asettaa shutdown temps korkeampi joten kone voi itse pysyt kun en virus scan tai pelata peliä (jopa erittäin alhainen spec vaihtoehtojen)?

Alla on tiedot kannettavan tietokoneen, jos tämä on mitään apua (peräisin Acer Monitor-ohjelma):

Tuotteen nimi: Acer Aspire 3000
Prosessori: Mobile AMD Sempron (tm) Processor 2800 +
Total Memory: 1280MB
Video Memory: 64MB
Bus Speed: 400MHz
Form Factor: Ei ole
Äiti Board: Lugano M

Kiitos etukäteen jos joku voi antaa minulle vähän aavistustakaan siitä, mitä ongelma (t) voisi olla.
Old 29 elokuu 2008, 15:22
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by ASO View Post
Hei kaikille.

Olen ollut troolaamisen eri sivustot yrittävät löytää tarkka (jos mahdollista) answer to my laptop ylikuumenemisen ongelmia. Olen tullut siihen päätökseen että Acer haluaa tehdä on yleinen taipumus ylikuumenee, mutta ajatuksen I'd post tämä kysymys joka tapauksessa.

Oma Aspire 3000 overheats on otettava säännöllisesti, kun se suorittaa tiettyjä tehtäviä. Olen asentanut useita lämpötilan seuranta-ohjelmia ja mielestäni paras on SpeedFan. Kun tarkastellaan Temp nyt olen joutokäyntipistettä 62oC varten Core, että HD on 48oC ja toisessa käsittelyssä 39oC varten Temp 1 (mitä se sitten).

Kun suoritat tiettyjä tehtäviä, Temp menee hullu. olisi minun on unzip (käyttämällä WinRAR) tiedoston esimerkiksi sanoa 300mb, Temp versot jopa muutamassa sekunnissa. Olen nähnyt sen hypätä myöhään 80'sC ja aivan toinen, että keskeytän purkamisesta on tiedoston, temp tippaa takaisin alas välittömästi. Kun käynnistää sen ja purkamisesta jatkuu, temp ampuu takaisin ylös välittömästi. Sama, jos en tee virus scan. Temp voi saada yli 90 ja sitten, kun voin keskeyttää, se tippaa takaisin alas 65 tai jotain. Näyttää olevan se, että kun se saa noin 94oC, kannettava sulkee itsensä alas.

Onko tämä normaalia asia tapahtuu? Myönnettäköön, että tiedän, että lämpötila nousisi, kun suorittimen käyttö on kasvanut, mutta nousevan joka toinen niin suuri temp ja sitten pudottaa jälleen normaaliin yhtä nopeaa kuulostaa jotain on todella väärin. Olen täydellinen aloittelija, kun on tällainen asia, mutta ajattelin, että se kuulostaa vika jossain kuin jos lämpötila oli todella, että kuuma, se on edelleen olemassa ja kuuma.

Olen ladannut uusimman BIOS alkaen Acer verkkosivuilla ja on flashed sitä. Edelleen sama ongelma.

Olisiko syytä asentaa lämpötilan valvonta ohjelma asettaa shutdown temps korkeampi joten kone voi itse pysyt kun en virus scan tai pelata peliä (jopa erittäin alhainen spec vaihtoehtojen)?

Alla on tiedot kannettavan tietokoneen, jos tämä on mitään apua (peräisin Acer Monitor-ohjelma):

Tuotteen nimi: Acer Aspire 3000
Prosessori: Mobile AMD Sempron (tm) Processor 2800 +
Total Memory: 1280MB
Video Memory: 64MB
Bus Speed: 400MHz
Form Factor: Ei ole
Äiti Board: Lugano M

Kiitos etukäteen jos joku voi antaa minulle vähän aavistustakaan siitä, mitä ongelma (t) voisi olla.
Olen omistaa kaksi Acers jo aiemmin, ja molemmat ylikuumennettu. Jos se on uusi, lähettää sen takaisin Acer ja valittaa.

Kumpikaan temp valvoo eikä tuulettimen alla cured ongelmia BTW.

Old 30 elokuu 2008, 04:28
Rahoittajien ryhmän

Myös (ja I voidaan ilmoitetaan ilmeinen) ... mutta jos et ole alreadydone niin, anna sille perusteellisen puhtaan .... päästä eroon kaikki lika ja gunk, joka kerää ja fanit ja Jäähdytysaukot. Tämä voi todella suuri ero.
Käyttämällä sitä kovalle tasaiselle alustalle myös auttaa ....... Väliajat, sohvat ja peitot yleensä rajoittaa ilmavirran

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 31 elokuu 2008, 15:09
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Olen omistaa kaksi Acers jo aiemmin, ja molemmat ylikuumennettu. Jos se on uusi, lähettää sen takaisin Acer ja valittaa.

Kumpikaan temp valvoo eikä tuulettimen alla cured ongelmia BTW.
Eikä puhdistus ...

Old 31 elokuu 2008, 15:15
Rahoittajien ryhmän

........ Muistan nainen töissä muutama vuosi sitten oli ylikuumenemisen ongelmia hänen kanssaan kannettava tietokone, ja se osoittautui olevan blu-tack, hän oli täytetty, että aukot, jotta se ajaa hiljempaa.
Old 31 elokuu 2008, 18:36
Rahoittajien ryhmän

Voin yhden ylös siitä!

Quote:
Joku osti tietokoneesta tulee meidän tallentaa iltapäivällä noin 10 minuuttia lähellä. Ei hätää. We'll katsoa. Kuulosti kuin yksinkertainen. Tuulettimen ääni, kaatumasta. Fan ongelma, eikö?

Niinpä ensimmäinen asia En on yrität avata tietokoneen saada tarkastella faneille. Asian käsittely on **** Ing sinetöidyissä siellä Super liimalla. N: o **** Ing vitsi. Tämä kaveri sinetöidyissä tietokoneen tapauksessa super glue.

Kun hakkerointi jtk reunojen kanssa veitsen sain puolella asian kupsahtaa. Mitä löysin ... **** sa seinän lasikuitufilamentista eristys. Koko **** den tapauksessa. Estäminen koko tuuletusaukkojen. Jotkut olivat tulleet pois ja oli pyydetty suorittimen tuuletin. I nopeasti otti tietokoneen ulkopuolella. Avaaminen asia jopa jo saanut paska koko laskuri.

Kysyin kaveri, miksi hän tekisi tämän ?!?!? Hän kertoi minulle, että hänen poikansa ehdotti hän eristysten hänen tietokoneen tapauksessa pitää sen jäähtyä. Vanha kaveri oli joitakin eristys jääneet kun hänen talonsa on rakennettu niin hän vietti muutaman tunnin näin. Hän sinetöidyissä tapauksessa super liimaa niin, että eristys saisi pois ..........

Bonus: Hänen poikansa toimii Comcast.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. Sep 2008, 01:35
Rahoittajien ryhmän

Old 1. Sep 2008, 06:54
Rahoittajien ryhmän

Old 1 tammikuu 2009, 15:11
Jäsen

Soita asiakaspalveluun ja kerro heille ongelma, ja te vaaditte ne korjata. Jos tämä ei toimi, vaatia palautusta ja mennä, joilla on todellinen yritys luottaa minuun Olen käynyt läpi 3 acers ja ne kaikki oli ylikuumenemisen ongelmia
Old 9 tammikuu 2009, 22:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by ilop12 View Post
Soita asiakaspalveluun ja kerro heille ongelma, ja te vaaditte ne korjata. Jos tämä ei toimi, vaatia palautusta ja mennä, joilla on todellinen yritys luottaa minuun Olen käynyt läpi 3 acers ja ne kaikki oli ylikuumenemisen ongelmia

OP
Viimeisin kirjautuminen: 29 elokuu 2008 03:35 PM

Älä pukama vanha kierteet.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
OHJE Acer Aspire 8930! Please? Zooropean11 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 1. Jul 2009 15:21
Acer Aspire T180 Päivitykset Etäisyys CPUs, Emolevyt & RAM 5 6. Jun 2009 11:46
Osta Acer Aspire 5920? Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 9 19. Jul 2008 18:47
Acer Aspire 3000 - Power ongelma ... Jeds Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 9. Jul 2008 05:06
Acer Aspire 5610Z Acerman Rautatavaran Chat 2 14. marraskuu 2007 07:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.