![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille. Olen ollut troolaamisen eri sivustot yrittävät löytää tarkka (jos mahdollista) answer to my laptop ylikuumenemisen ongelmia. Olen tullut siihen päätökseen että Acer haluaa tehdä on yleinen taipumus ylikuumenee, mutta ajatuksen I'd post tämä kysymys joka tapauksessa. Oma Aspire 3000 overheats on otettava säännöllisesti, kun se suorittaa tiettyjä tehtäviä. Olen asentanut useita lämpötilan seuranta-ohjelmia ja mielestäni paras on SpeedFan. Kun tarkastellaan Temp nyt olen joutokäyntipistettä 62oC varten Core, että HD on 48oC ja toisessa käsittelyssä 39oC varten Temp 1 (mitä se sitten). Kun suoritat tiettyjä tehtäviä, Temp menee hullu. olisi minun on unzip (käyttämällä WinRAR) tiedoston esimerkiksi sanoa 300mb, Temp versot jopa muutamassa sekunnissa. Olen nähnyt sen hypätä myöhään 80'sC ja aivan toinen, että keskeytän purkamisesta on tiedoston, temp tippaa takaisin alas välittömästi. Kun käynnistää sen ja purkamisesta jatkuu, temp ampuu takaisin ylös välittömästi. Sama, jos en tee virus scan. Temp voi saada yli 90 ja sitten, kun voin keskeyttää, se tippaa takaisin alas 65 tai jotain. Näyttää olevan se, että kun se saa noin 94oC, kannettava sulkee itsensä alas. Onko tämä normaalia asia tapahtuu? Myönnettäköön, että tiedän, että lämpötila nousisi, kun suorittimen käyttö on kasvanut, mutta nousevan joka toinen niin suuri temp ja sitten pudottaa jälleen normaaliin yhtä nopeaa kuulostaa jotain on todella väärin. Olen täydellinen aloittelija, kun on tällainen asia, mutta ajattelin, että se kuulostaa vika jossain kuin jos lämpötila oli todella, että kuuma, se on edelleen olemassa ja kuuma. Olen ladannut uusimman BIOS alkaen Acer verkkosivuilla ja on flashed sitä. Edelleen sama ongelma. Olisiko syytä asentaa lämpötilan valvonta ohjelma asettaa shutdown temps korkeampi joten kone voi itse pysyt kun en virus scan tai pelata peliä (jopa erittäin alhainen spec vaihtoehtojen)? Alla on tiedot kannettavan tietokoneen, jos tämä on mitään apua (peräisin Acer Monitor-ohjelma): Tuotteen nimi: Acer Aspire 3000 Prosessori: Mobile AMD Sempron (tm) Processor 2800 + Total Memory: 1280MB Video Memory: 64MB Bus Speed: 400MHz Form Factor: Ei ole Äiti Board: Lugano M Kiitos etukäteen jos joku voi antaa minulle vähän aavistustakaan siitä, mitä ongelma (t) voisi olla. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kumpikaan temp valvoo eikä tuulettimen alla cured ongelmia BTW.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös (ja I voidaan ilmoitetaan ilmeinen) ... mutta jos et ole alreadydone niin, anna sille perusteellisen puhtaan .... päästä eroon kaikki lika ja gunk, joka kerää ja fanit ja Jäähdytysaukot. Tämä voi todella suuri ero.
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
........ Muistan nainen töissä muutama vuosi sitten oli ylikuumenemisen ongelmia hänen kanssaan kannettava tietokone, ja se osoittautui olevan blu-tack, hän oli täytetty, että aukot, jotta se ajaa hiljempaa. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Voin yhden ylös siitä! Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Soita asiakaspalveluun ja kerro heille ongelma, ja te vaaditte ne korjata. Jos tämä ei toimi, vaatia palautusta ja mennä, joilla on todellinen yritys luottaa minuun Olen käynyt läpi 3 acers ja ne kaikki oli ylikuumenemisen ongelmia |
|
| |||
| |||
| Quote:
OP Join Date: 29 elokuu 2008 Viimeisin kirjautuminen: 29 elokuu 2008 03:35 PM Posts: 1 Älä pukama vanha kierteet. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| OHJE Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1. Jul 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Päivitykset | Etäisyys | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 6. Jun 2009 11:46 |
| Osta Acer Aspire 5920? | Aå | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 9 | 19. Jul 2008 18:47 |
| Acer Aspire 3000 - Power ongelma ... | Jeds | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 9. Jul 2008 05:06 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |