![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Ik heb trawlvisserij via verschillende websites op zoek naar een nauwkeurige (als dat mogelijk) antwoord op mijn laptop oververhitting problemen. Ik ben gekomen om te concluderen dat Acer wil wel een algemene tendens te raken, maar dacht dat ik na deze vraag toch. Mijn Aspire 3000 overheats op regelmatige basis als het voert bepaalde taken. Ik heb meerdere Temperatuurbewaking programma's en ik vind het best een te SpeedFan. Kijkend naar de temp nu heb ik een stationair 62oC voor Core, voor de HD is het 48oC en een andere lezing van 39oC voor Temp 1 (wat dat ook is). Bij het uitvoeren van bepaalde taken, de temperatuur gaat gek. moet ik hebben om unzippen (met behulp van WinRar) een bestand bijvoorbeeld zeggen 300mb, de temperatuur schiet binnen seconden. Ik heb het naar de late 80'sC en de tweede dat ik onderbreek het uitpakken van het bestand, de temperatuur daalt terug weer meteen. Toen ik hervatten en het uitpakken blijft de temp shoots back-up onmiddellijk. Hetzelfde moet ik doen als ik een virus scan. De temperatuur kan krijgen dan 90 en dan wanneer ik pauze, het druppels terug tot 65 of wat dan ook. Lijkt te zijn dat wanneer het wordt tot ongeveer 94oC, de laptop schakelt zichzelf omlaag. Is dit een normale zaak te voorkomen? Toegegeven, ik weet dat de temperatuur zou stijgen wanneer de CPU-gebruik is toegenomen, maar stijgt binnen een seconde op een dergelijke hoge temperatuur en vervolgens daling weer terug naar de normale net zo snel klinkt als iets echt mis. Ik ben een complete beginner als het gaat om dit soort dingen maar ik dacht dat het klinkt als een storing ergens als de temp was werkelijk dat heet, zou blijven dat heet. Ik heb gedownload de laatste BIOS van de Acer-website en hebben flitste het. Nog steeds hetzelfde probleem. Zou het de moeite waard om een temperatuurregeling programma om de shutdown temps hoger dus mijn machine kan werkelijk verblijf op als ik een virus scan of een spelletje spelen (zelfs zeer lage spec alternatieven)? Hieronder vindt u de details van de laptop in dit geval is geen hulp (genomen uit de Acer Monitor programma): Product naam: Acer Aspire 3000 Processor: Mobile AMD Sempron (tm) Processor 2800 + Totaal Geheugen: 1280MB Video Memory: 64MB Bus Speed: 400MHz Form Factor: Geen Moeder raad: Lugano M Thanks in advance of iemand kan geven me een beetje flauw idee wat het probleem (en) zou kunnen worden. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Noch temp controleert noch een fan onder cured de problemen BTW.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook (en ik kan met vermelding van de voor de hand liggende) ... maar als u dat nog niet alreadydone ja, geef het een grondig schoon .... zich te ontdoen van alle vuil en gunk dat verzamelt over de fans en ventilator ventilatieopeningen. Dit kan echt een groot verschil.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
........ Ik herinner me een vrouw op het werk een paar jaar terug had oververhitting problemen met haar laptop en het bleek om de Blu-Tack, ze had gevuld in de openingen te laten draaien stiller. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Ik kan een-up that! Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Bel de klantenservice en vertel ze het probleem en vraag je ze repareren. Als dat niet werkt, vraag een restitutie en ga met een echt bedrijf geloof me ik ben al met 3 acers en ze hadden allemaal oververhitting problemen |
|
| |||
| |||
| Citaat:
OP Join Date: 29 aug 2008 Laatst Online: 29 augustus 2008 03:35 uur Krabbels: 1 Gelieve geen buil oude threads. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP met Acer Aspire 8930! Alsjeblieft? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | De 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire T180 Upgrades | Afstand | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | Van de 6 juni 2009 11:46 |
| Koop de Acer Aspire 5920? | MJM | Laptops, Mobiles & PDA's | 9 | 19 jul 2008 18:47 |
| Acer Aspire 3000 - Power probleem ... | Jeds | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | De 9 juli 2008 05:06 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |