![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har et stort problem med min Laptop Acer Aspire 3000), hvor det ikke vil tænde, uanset om netspændingen er tilsluttet strøm eller ej. Jeg købte et nyt batteri, hvis det var, og selv om det har løst problemet for et par minutter, så snart det løb ned laptop døde igen. Lyset er tændt i opladeren, hvilket tyder på magten er i gang med det, men det er ikke at få varme, hvilket tyder på, at det måske ikke virker ordentligt & gå igennem til batteri eller bærbar computer. Jeg er ikke i stand til at slå Laptop på alle nu, og spørger mig selv, om nogen har nogen idé om hvad problemet kan være? Jeg har været foreslået, at det kan være et bundkort problem eller en oplader spørgsmål. Har nogen en har nogen erfaringer med denne slags ting!? Mange tak! Jeds |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, hvis det ikke batteriet eller opladeren, end det er et af de stykker af interne hardware.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem Event Name: bluescreen - Acer Aspire 5720 - Senest Nulstil | SkyAngel | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 22 November 2009 18:25 |
| HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire 3000 - Overophedning spørgsmål | ASO | Laptops, Mobiles & PDA'er | 11 | 10 januar 2009 02:18 |
| ACER Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 07:36 |
| Laptop problem - Acer Aspire 9500 | jicms | General Hardware Chat | 1 | 19 januar 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |