![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Minulla on suuri ongelma minun Laptop Acer Aspire 3000), jos se ei käynnisty, riippumatta siitä, onko sähköverkkoon on kytketty tai ei. Ostin uuden akun, jos se oli, ja vaikka se ratkaista ongelman muutamassa minuutissa, heti, kun se juoksi alas kannettavan tietokoneen kuoli uudelleen. Valon on vuonna laturi, mikä viittaa siihen, teho on menossa läpi, mutta se ei tule lämmintä, mikä viittaa siihen, että se ei voi olla toimi kunnolla ja menee läpi akku tai kannettavaan tietokoneeseen. En voi kytkeä Laptop klo kaikki nyt, & am mietin, onko kukaan on mitään käsitystä siitä, mitä ongelma voisi olla? Olen ehdottanut, että se voi olla emolevyn kysymys tai laturi kysymys. Onko jokin on aiempaa kokemusta tällaista!? Monet kiitokset! Jeds |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, jos se ei ole akkua tai laturia kuin se on yksi niistä paloja sisäinen laitteisto.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem Tapahtuman nimi: bluescreen - Acer Aspire 5720 - Viimeksi Reset | SkyAngel | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 22 marraskuu 2009 18:25 |
| OHJE Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1. Jul 2009 15:21 |
| Acer Aspire 3000 - ylikuumenemisella tiedotteet | ASO | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 11 | 10th Jan 2009 02:18 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 07:36 |
| Läppäri ongelma - Acer Aspire 9500 | jicms | Rautatavaran Chat | 1 | 19th Jan 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |