![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har et stort problem med min Laptop Acer Aspire 3000), hvor den vil ikke slås på, uansett om MAINS er tilkoblet eller ikke. Jeg kjøpte et nytt batteri i tilfelle det var det, og om det løste problemet for et par minutter, så snart den kjørte ned laptop døde igjen. Lyset er på i laderen, noe som tyder på strøm går gjennom den, men den er ikke varm, noe som tyder på at det kanskje ikke fungerer og går gjennom til batteriet, eller laptop. Jeg kan ikke slå Laptop på hele nå, & am lurer på om noen har noen ide om hva problemet kan være? Jeg har vært antydet at det kan være et hovedkort problem, eller en lader problemet. Does noen har erfaring med denne type ting! Mange takk! Jeds |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, hvis det ikke er batteri eller lader enn den er en av brikkene internt maskinvare.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem Event Name: Bluescreen - Acer Aspire 5720 - Nylig Reset | SkyAngel | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 22 november 2009 18:25 |
| Hjelp med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Acer Aspire 3000 - Overoppheting problemer | Aso | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 11 | 10 januar 2009 02:18 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Laptop problem - Acer Aspire 9500 | jicms | General Hardware Chat | 1 | 19 januar 2007 15:27 |
| Thread Tools | |
| |