![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, har min Acer Aspire 5101 laptop døde for nylig, og Acer er ønsker £ 53.13p alene til lige se på den bærbare computer. Det grundlæggende behov for et nyt bundkort. Jeg har kigget på Ebay og andre steder, men kan ikke finde en erstatning bundkort, som jeg kan købe for at erstatte det. Kan nogen hjælpe mig her? Hvis du finder en, ville jeg virkelig sætte pris på et link til det! Jeg har desperat brug for min laptop i orden igen. Mange tak på forhånd folk. Jonathon |
|
| |||
| |||
| Jeg ville personligt ikke gider, det er den pris, du skal betale for laptops jeg personligt kender sin meget fiddly og oftere så ikke en forvirrende puslespil til at fortryde alle de forskellige størrelse skruer, krogen / klip forskellige dele af plast og huske hvordan man kan sætte dem sammen igen, hvis du indstillet på at gøre det selv så http://cgi.ebay.co.uk/Acer-517TE-M51...QQcmdZViewItem bare ebay "laptop mobo" good luck |
|
| |||
| |||
| tak for dit svar, men det link, du gav ikke var det bundkort til min bærbare computer. Det er en Acer Aspire 5101 (5100-udgaven) og kører Windows XP (Vista capable) P4 3.00 GHz 1GB RAM laptop. Jeg tror, jeg vil bare fortsætte med at søge ny og næ. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Acer Aspire M3100 Phenon Quad Version, bundkort Hjælp | minder | CPU, bundkort og RAM | 1 | 18 august 2009 06:53 |
| HJÆLP med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Køb Acer Aspire 5920? | MJM | Laptops, Mobiles & PDA'er | 9 | 19 juli 2008 18:47 |
| Acer 5101 Service Manual Needed | Jonathon28 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 februar 2008 19:22 |
| ACER Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |