![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minun Acer Aspire 5101 kannettava tietokone on vastikään kuollut ja Acer ovat haluaa £ 53.13p yksin tarkastelemme vain kannettavan tietokoneen. Se pohjimmiltaan tarvitsee uuden emolevyn. Olen tutustunut eBayssä ja muissa paikoissa, mutta ei löydä korvaavaa emolevyn jota voin ostaa sen korvaamisesta. Voiko kukaan auttaa minua täällä? Jos löydät yhden, haluaisin todella arvostaa linkin se! Olen epätoivoinen tarve minun kannettava tietokone toimii taas. Monet kiitokset etukäteen folks. Jonathon |
|
| |||
| |||
| Olen henkilökohtaisesti ei häiritse, tämä on hinta, sinun on maksettava läppäreissä i henkilökohtaisesti tietää sen hyvin pikkutarkka ja useammin sitten ole sekava pulmapeli kumota kaikki erikokoisia ruuveja, koukusta / leikkeen eri osissa muovi ja muistaa kuinka laittaa ne takaisin yhteen, jos asettaa tehdä sen itse sitten http://cgi.ebay.co.uk/Acer-517TE-M51...QQcmdZViewItem vain eBay "kannettava tietokone mobo" onnea |
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta, mutta linkki, jota eivät olleet emolevyn oman kannettavan tietokoneen. Se on Acer Aspire 5101 (5100-sarja) ja käynnistää Windows XP (Vista Capable) P4 3,00 Ghz 1 Gt RAM-laptop. I guess I'll on vain pidettävä hakuja joka nyt ja uudelleen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Acer Aspire M3100 Phenon Quad versio, emolevy Ohje | turvamies | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 18th Aug 2009 06:53 |
| OHJE Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1. Jul 2009 15:21 |
| Osta Acer Aspire 5920? | Aå | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 9 | 19. Jul 2008 18:47 |
| Acer 5101 Service Manual Needed | Jonathon28 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11th Feb 2008 19:22 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |