![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, heeft mijn Acer Aspire 5101 laptop onlangs overleden en Acer zijn willen £ 53.13p alleen om gewoon kijken naar de laptop. Er moet eigenlijk een nieuw moederbord. Ik heb gekeken op Ebay en andere plaatsen, maar kan niet vinden van een vervangend moederbord die ik kan kopen om het te vervangen. Kan iemand me helpen hier? Als je er een kunt vinden, zou ik echt waarderen een link naar het! Ik ben in wanhopige behoefte van mijn laptop opnieuw te werken. Many thanks in advance folks. Jonathon |
|
| |||
| |||
| Ik persoonlijk niet zou storen, dit is de prijs die je moet betalen voor laptops die ik persoonlijk ken zijn een zeer onhandig en vaker dan niet een verwarrende puzzel spel met al de verschillende grootte schroeven, afhaken / clip verschillende onderdelen van kunststof en onthoud ongedaan maken hoe weer ze samen, als je ingesteld op het zelf doen dan http://cgi.ebay.co.uk/Acer-517TE-M51...QQcmdZViewItem gewoon ebay "laptop mobo" good luck |
|
| |||
| |||
| dank voor uw antwoord, maar de link die u heeft opgegeven is niet het moederbord voor mijn laptop. Het is een Acer Aspire 5101 (5100 serie) en draait Windows XP (Vista staat) P4 3,00 Ghz 1GB RAM laptop. Ik denk dat ik gewoon moet blijven zoeken zo nu en dan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Acer Aspire M3100 Quad Phenon Version, moederbord Help | minder | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 18 aug 2009 06:53 |
| HELP met Acer Aspire 8930! Alsjeblieft? | Zooropean11 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | De 1 juli 2009 15:21 |
| Koop de Acer Aspire 5920? | MJM | Laptops, Mobiles & PDA's | 9 | 19 jul 2008 18:47 |
| Acer 5101 Service Manual Needed | Jonathon28 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 11 feb 2008 19:22 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |