![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, har min Acer Aspire 5101 laptop nylig døde, og Acer er ønsket £ 53.13p alene å bare se på den bærbare datamaskinen. Det krever egentlig en ny hovedkort. Jeg har sett på Ebay og andre steder, men kan ikke finne en erstatning hovedkort som jeg kan kjøpe for å erstatte det. Kan noen hjelpe meg ut her? Hvis du finner en, ville jeg virkelig satt pris på en link til den! Jeg er i desperat behov for bærbar PC jobbe igjen. Mange takk på forhånd folkens. Jonathon |
|
| |||
| |||
| Jeg personlig ville ikke bry, er dette prisen du må betale for bærbare PC-Jeg kjenner personlig sin svært vanskelige og oftere så ikke et forvirrende puslespill spillet til å angre alle de forskjellige størrelse skruer, unhook / klipp ulike deler av plast og huske hvordan å sette dem sammen igjen, hvis innstilt på å gjøre det selv da http://cgi.ebay.co.uk/Acer-517TE-M51...QQcmdZViewItem bare ebay "bærbar mobo" good luck |
|
| |||
| |||
| takk for ditt svar, var den linken du oppgav ikke hovedkortet for meg bærbar PC. Det er en Acer Aspire 5101 (5100-serien) og kjører Windows XP (Vista Capable) P4 3.00 GHz 1GB RAM laptop. Jeg antar jeg må bare fortsette å søke nå og da. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Acer Aspire M3100 Phenon Quad versjon, hovedkort Hjelp | minder | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 18 august 2009 06:53 |
| Hjelp med Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 1 juli 2009 15:21 |
| Kjøp Acer Aspire 5920? | MJM | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 9 | 19 juli 2008 18:47 |
| Acer 5101 Service Manual Trengs | Jonathon28 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 11 februar 2008 19:22 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | General Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |