![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg håber virkelig, nogen kan hjælpe mig med dette websted er blevet anbefalet til mig af en person på Answerbank - Jeg er usless med computere, min kæreste har gjort noget på min laptop, at han ikke vil indrømme, han ikke kan løse. Det vil ikke afspille DVD's længere, Min computer viser drevet woth en rød cirkel omkring den og en linje igennem. Men når man ser på egenskaber, det siger den virker! Nogen på Answerbank rådgivet mig at fjerne Acer E lock-program, som jeg har gjort, men stadig ingen glæde. Please help! Og være blid mig ikke meget teknologisk! Takket xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv dette, skal du gå til Start, kontrolpanel, system, hardware, Enhedshåndtering .. Klik på dvd / cd-rom-drev Højreklik på det drev, og vælg afinstallere Derefter genstarter computeren, vinduer vil derefter automatisk opdage ny hardware og forhåbentlig vil det arbejde derefter EDIT: hvis du bruger XP
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har forsøgt, men det stadig siger, at det er "begrænset"?? Mener, at det kan være en vista problem, men kan ikke geninstallere som jeg ikke har noget dvd-drev? Dunno? |
|
| |||
| |||
| Har du prøvet en Systemgendannelse til før problemet begyndte. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror min kæreste har en? mig ikke 100% sikker på, at selv om jeg formoder, det ville være mere nyttigt, hvis jeg ventede indtil han var her for at besvare de spørgsmål, jeg ikke kan. Hvad er bedst at gøre? Repost senere? Eller skal jeg bare skrive på dette indlæg igen? Sorry for min dumhed |
|
| |||
| |||
| Besvarer her vil være bedst. |
|
| |||
| |||
| Unistalled alle E teknologi og stadig ingen glæde? Dette er virkelig begyndt at dumbfound mig! Nogen idéer, hvad de skal gøre nu? Tak |