![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Toivon todella, joku voi auttaa minua, tämä sivusto on suositellut minulle joku Answerbank - Olen usless tietokoneiden kanssa, minun poikaystäväni on tehnyt jotain minun kannettava tietokone, että hän ei ole myönnettävä, hän ei voi korjata. Se ei voi toistaa DVD: n enää, Oma tietokone näyttää ajaa woth punainen ympyrä sen ympärille ja linja kautta. Mutta kun tarkastellaan ominaisuuksien sanotaan, se toimii! Joku Answerbank ilmoitti minulle poistaa Acer E lukko-ohjelman, jonka olen tehnyt, mutta vielä ei ole iloa. PLEASE HELP! Ja se on hellävarainen en hyvin teknologinen! Kiitos xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile tätä, mene Käynnistä-ohjauspaneeli, järjestelmä, laitteisto-, laite johtaja .. Klikkaa DVD / CD-ROM Klikkaa hiiren oikealla ajokykyyn ja valitse uninstall Sitten käynnistää tietokone uudelleen, ikkunat sitten automaattisesti tunnistaa uuden laitteen ja toivottavasti se toimii sitten EDIT: jos käytät XP
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt, mutta se vielä sanoo, että se on "rajoitettu"? Sitä mieltä, että se voi olla vista ongelma, mutta ei voi asentaa uudelleen, koska minulla ei ole dvd-asema? Dunno? |
|
| |||
| |||
| Oletko yrittänyt järjestelmän palauttamista ennen kuin ongelma alkoi. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni poikaystävä teki yhden? En ole 100% varma, mutta uskoakseni olisi hyödyllistä, jos Odotin asti hän oli täällä vastaamassa kysymyksiin, en voi. Mikä on parasta tehdä? Repost myöhemmin? Tai voin vain kirjoittaa tähän tehtävään uudelleen? Sorry for typeryyttäni |
|
| |||
| |||
| Vastaat täällä on parasta. |
|
| |||
| |||
| Unistalled kaikki E teknologian ja vielä ole iloa? Tämä on todella alkaa mykistää minut! Ideoita, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä? Kiitos |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| OHJE Acer Aspire 8930! Please? | Zooropean11 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1. Jul 2009 15:21 |
| Osta Acer Aspire 5920? | Aå | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 9 | 19. Jul 2008 18:47 |
| DVD-levyjen toiston outo | urmaserendipity85 | Multimedia & Codecs | 5 | 26. marraskuu 2007 05:15 |
| Ongelma toistaminen DVD: t | MatM | Multimedia & Codecs | 12 | 23. marraskuu 2007 09:55 |
| Acer Aspire 5610Z | Acerman | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 07:36 |
| Thread Tools | |
| |