![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, deze site is aanbevolen om me door iemand op Answerbank - Ik ben usless met computers, mijn vriendje heeft iets gedaan op mijn laptop dat hij niet zal toegeven dat hij niet kan oplossen. Het zal geen DVD's meer, Mijn computer toont het station woth een rode cirkel eromheen en een lijn door. Maar als je kijkt naar de eigenschappen zij zegt dat het werkt! Iemand op Answerbank adviseerde me om de Acer E slot programma dat ik heb gedaan, maar nog geen vreugde. PLEASE HELP! En zacht ben niet erg technologische! Thanks xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer dit, ga naar Start, Configuratiescherm, systeem, hardware, device manager .. Klik op DVD / CD-ROM drives Klik met de rechtermuisknop op de schijf en selecteer verwijderen Dan start de computer opnieuw op, windows zal dan automatisch detecteren van nieuwe hardware en hopelijk zal het werk dan EDIT: de veronderstelling dat u gebruik maakt van XP
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd, maar dat het nog steeds zegt dat het is' beperkt '? Denk maar het kan ook een vista probleem, maar kan niet opnieuw installeren als ik geen dvd-station? Dunno? |
|
| |||
| |||
| Heb je geprobeerd een systeem te herstellen voordat het probleem begon. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat mijn vriendje heeft een? ben niet 100% zeker maar ik veronderstel dat hij zou nuttig zijn als ik wachtte tot hij hier was om te antwoorden op de vragen die ik niet kan. Wat is het beste te doen? Repost later? Of kan ik gewoon op dit bericht weer? Sorry voor mijn domheid |
|
| |||
| |||
| Beantwoorden hier zal best. |
|
| |||
| |||
| Unistalled alle e-technologie en nog steeds geen geluk? Dit is echt begin te verbluffen me! Enig idee wat te doen? Bedankt |