mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Acer Aspire ikke spiller DVDer!

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2007, 13:03
New Member Group

Default Acer Aspire ikke spiller DVDer!

Hei,

Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg, dette nettstedet har blitt anbefalt til meg av noen på Answerbank -
Jeg usless med datamaskiner, kjæresten min har gjort noe med min bærbare at han ikke vil innrømme han ikke kan fikse.
Det vil ikke spille av DVD-er lenger, Min datamaskin viser stasjonen woth en rød sirkel rundt det og en linje gjennom. Men når du ser på egenskaper står det fungerer! Noen på Answerbank informert meg om å fjerne Acer E låse programmet som jeg har gjort, men fortsatt ingen glede.

PLEASE HELP! Og være forsiktig er ikke veldig teknologiske!

Takk xx
Old 12 oktober 2007, 13:59
Moderator Group

Prøv dette, gå til Start, Kontrollpanel, system, maskinvare, Enhetsbehandling .. Klikk på DVD / CD-ROM-stasjoner
Høyreklikk på stasjonen og velg uninstall
Deretter starte datamaskinen på nytt, vinduer vil deretter automatisk oppdage ny maskinvare og forhåpentligvis vil det fungere deretter

EDIT: Antar du bruker XP

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 12 oktober 2007, 14:04
New Member Group

Jeg har prøvd det, men det fortsatt sier det er "begrenset"? Tror det kan være en vista problem, men kan ikke installere som jeg ikke har DVD-stasjonen? Dunno?
Old 12 oktober 2007, 14:12
Moderator Group

Har du prøvd en systemgjenoppretting til før problemet startet.

Old 12 oktober 2007, 14:18
New Member Group

Jeg tror kjæresten min gjorde det? er ikke 100% sikker på om jeg antar at det ville være mer nyttig hvis jeg ventet til han var her for å svare på spørsmål jeg ikke kan.

Hva er best å gjøre? Repost senere? Eller kan jeg bare skrive dette innlegget på nytt?

Beklager for min dumhet
Old 12 oktober 2007, 14:22
Moderator Group

Svarer her vil være best.

Old 14 oktober 2007, 05:34
New Member Group

Unistalled alle E teknologi og fortsatt ingen glede? Dette er begynnelsen til dumbfound meg!
Noen ideer hva jeg skal gjøre nå?
Takk
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.