![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg, dette nettstedet har blitt anbefalt til meg av noen på Answerbank - Jeg usless med datamaskiner, kjæresten min har gjort noe med min bærbare at han ikke vil innrømme han ikke kan fikse. Det vil ikke spille av DVD-er lenger, Min datamaskin viser stasjonen woth en rød sirkel rundt det og en linje gjennom. Men når du ser på egenskaper står det fungerer! Noen på Answerbank informert meg om å fjerne Acer E låse programmet som jeg har gjort, men fortsatt ingen glede. PLEASE HELP! Og være forsiktig er ikke veldig teknologiske! Takk xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv dette, gå til Start, Kontrollpanel, system, maskinvare, Enhetsbehandling .. Klikk på DVD / CD-ROM-stasjoner Høyreklikk på stasjonen og velg uninstall Deretter starte datamaskinen på nytt, vinduer vil deretter automatisk oppdage ny maskinvare og forhåpentligvis vil det fungere deretter EDIT: Antar du bruker XP
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd det, men det fortsatt sier det er "begrenset"? Tror det kan være en vista problem, men kan ikke installere som jeg ikke har DVD-stasjonen? Dunno? |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd en systemgjenoppretting til før problemet startet. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror kjæresten min gjorde det? er ikke 100% sikker på om jeg antar at det ville være mer nyttig hvis jeg ventet til han var her for å svare på spørsmål jeg ikke kan. Hva er best å gjøre? Repost senere? Eller kan jeg bare skrive dette innlegget på nytt? Beklager for min dumhet |
|
| |||
| |||
| Svarer her vil være best. |
|
| |||
| |||
| Unistalled alle E teknologi og fortsatt ingen glede? Dette er begynnelsen til dumbfound meg! Noen ideer hva jeg skal gjøre nå? Takk |