![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg bruger en Acer Aspire 5002WLMi laptop. Jeg har haft dette problem i et stykke tid nu, jeg har kigget på nettet forsøger at finde en løsning, men har ikke haft held. Mit problem er, når jeg trykker på tænd / sluk-knappen, den starter fint men når det bliver til skrivebordet undertiden det plejer belastning yderligere. Det betyder ikke opdrage alle ikoner i meddelelsesområdet. Når dette sker det ikke ligegyldigt hvor mange gange du klikker på andre ikoner, sker der ingenting. Jeg ender med at tvinge en lukket og prøver igen, nogle gange kan det tage op til 3 forsøg før den starter korrekt. Nogen idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rens ud fans under paneler i bunden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne være noget at forsøge at køre ved opstart, det er at miste sin måde.
Gå til Start / Kør, skrive msconfig og fjerne markeringen af alt, der kører ved opstarten, så genstart. Hvis problemet er løst, skal du tilføje hver opstart punkt tilbage, et ad gangen og genstarte efter hver, indtil du identificere synder. Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Acer bærbar med Vista Doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystemer | 5 | 18 November 2009 12:33 |
| Ophængte Acer Laptop Hjælp | Zag | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. jul 2009 05:53 |
| Er det muligt at overclock på en Acer Laptop | Marshall | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 25 november 2008 08:53 |
| Acer Laptop opgradere | minibiker44 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 1 januar 2008 17:23 |
| Acer bærbar med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystemer | 7 | 20. sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |