![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen käyttäen Acer Aspire 5002WLMi kannettava tietokone. Minulla on ollut tämä ongelma, että kun nyt Olen tutustunut online yrittää löytää ratkaisu, mutta ei ole ollut onnea. Minun ongelmani on, kun painamalla virtapainiketta se käynnistyy hieno, mutta kun se saa työpöydän joskus tapana kuormitus entisestään. Se ei tuo kaikki kuvakkeita ilmoitusalueelle. Kun tämä tapahtuu, sillä ei ole väliä kuinka monta kertaa olet napsauttanut muita kuvakkeita mitään ei tapahdu. I lopulta väkisin sammuttaa ja yrittää uudelleen, joskus se voi kestää jopa 3 yrittää ennen kuin se alkaa kunnolla. Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Putsata fanien mukaan paneelien pohjassa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla jotain yrittää suoritetaan käynnisty, että on menettämässä tavalla.
Valitse Käynnistä> Suorita kirjoita msconfig ja poista kaikki kulkevalle alussa ylös, sitten reboot. Jos ongelma on ratkaistu, lisätä jokaisen käynnistää kohteen takaisin, yksi kerrallaan ja käynnistä jokaisen, kunnes voit tunnistaa syyllinen. My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Acer laptop avulla Näköala Doesnt Start | Jamie | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 18 marraskuu 2009 12:33 |
| Hirttäminen Acer Laptop Ohje | Zag | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. Jul 2009 05:53 |
| Onko mahdollista overclock joka Acer Laptop | Marshall | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 25. marraskuu 2008 08:53 |
| Acer Laptop upgrade | minibiker44 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 1. Jan 2008 17:23 |
| Acer laptop with Vista -> XP | jgott | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20 Sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |