![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg bruker en Acer Aspire 5002WLMi laptop. Jeg har hatt dette problemet en stund nå, jeg har sett på nettet prøver å finne en løsning, men har ikke hatt flaks. Problemet mitt er, når jeg trykker på strømknappen den starter opp fine, men når det kommer til skrivebordet noen ganger wont belastningen ytterligere. Det trenger ikke ta opp alle ikoner i systemstatusfeltet. Når dette skjer det ingen rolle hvor mange ganger du klikker på andre ikoner ingenting skjer. Jeg ender opp med å tvinge en nedstengning og prøver igjen, noen ganger kan det ta opptil 3 forsøk før den starter skikkelig. Noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Renhet ut viftene under paneler på bunnen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være noe å prøve å kjøre ved oppstart, som å miste sin måte.
Gå til Start / Kjør skriv inn msconfig og fjern alt som kjøres ved oppstart, deretter omstart. Hvis problemet er løst, legger hver oppstart elementet tilbake, en om gangen og gjenstarte etter hvert, inntil du identifisere gjerningsmann. Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Acer Laptop med Vista doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystemer | 5 | 18 november 2009 12:33 |
| Hengende Acer Laptop Hjelp | ZAG | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21 juli 2009 05:53 |
| Er det mulig å overclock på en Acer Laptop | Marshall | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 25 nov 2008 08:53 |
| Acer Laptop oppgradering | minibiker44 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 1 januar 2008 17:23 |
| Acer laptop med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystemer | 7 | 20nde sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |