![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där, Jag använder en Acer Aspire 5002WLMi laptop. Jag har haft detta problem ett tag nu, jag har tittat på nätet försöker hitta en lösning, men har inte haft tur. Mitt problem är när jag trycker på strömbrytaren det startar bra, men när det blir till skrivbordet ibland brukar belastningen ytterligare. Det behöver inte ta upp alla ikoner i meddelandefältet. När detta händer det spelar ingen roll hur många gånger du klickar på andra ikoner händer ingenting. I slutändan tvingar en ner och försöka igen, ibland kan det ta upp till 3 försök innan det börjar ordentligt. Några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Renlighet ut fans under paneler på undersidan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunde vara något att försöka köra i början av processen, som förlorar sitt sätt.
Gå till Start / Kör skriv in msconfig och avmarkerar allting som körs vid start och sedan starta om. Om problemet är löst, tillsätt varje starta posten tillbaka, ett i taget och starta om efter varje tills du identifiera den skyldige. Mitt System: Hem Bygg
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Acer laptop med Vista Doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystem | 5 | 18 november 2009 12:33 |
| Hängmappar Acer Laptop Hjälp | Zag | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 21 juli 2009 05:53 |
| Är det möjligt att överklockning på en Acer Laptop | Marshall | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 25 november 2008 08:53 |
| Acer Laptop uppgradering | minibiker44 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 1 januari 2008 17:23 |
| Acer laptop med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystem | 7 | 20:e sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |