![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bare kjørte et fullt systemgjenopprettingspunkt (fra disker) på en Acer laptop. Det starter opp og går til "Velkommen til Windows Oppsettbildet" og så bare henger opp. Jeg kan ikke flytte markøren og ENTER-tasten ikke fungerte heller. Musikken spilles av og alt virker normalt. Jeg prøvde å kjøre den flere ganger og jeg får samme resultat evey gangen. Jeg gjetter at enten harddisken har dårlig sektor (r) eller gjenopprette diskene er skadet, noen tanker? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er disken fjernes når u støvel opp
| |||
| |||
| Ja diskene er ute. Jeg prøvde tabulatortasten og det fungerte ikke. Faktisk alt du trenger å gjøre er trykk Enter for å gå til neste skjermbilde. Jeg slått den av en stund og prøvde igjen, men ingen endring. |
|
| |||
| |||
| prøv å installere Windows kanskje en fil ble ødelagt |
|
| |||
| |||
| Det vil være min siste utvei. Jeg har en OEM versjon av XP Pro. Jeg håper å beholde denne bærbare "opprinnelige" hvis mulig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Systemgjenoppretting | scopa | Windows-operativsystemer | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Acer Aspire M1100 - Factory Gjenoppr | xlargeee | Windows-operativsystemer | 1 | 14 august 2009 20:27 |
| Hjelp Please! Full Systemgjenoppretting | jro1384 | Windows-operativsystemer | 2 | 11 januar 2009 05:56 |
| Systemgjenoppretting | cliffnook2000 | Windows-operativsystemer | 3 | 14 januar 2008 00:34 |
| Systemgjenoppretting / system gjenoppretting | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |