![]() |
|
| |||
| |||
| Jag körde en full system restaurera (från diskar) på en Acer laptop. Det stövlar och går till "Välkommen till Windows Setup" och sedan bara hänger upp. Jag kan inte flytta markören och på Enter fungerade inte heller. Musiken spelar och allt verkar normalt. Jag försökte köra det flera gånger och jag får samma resultat evey temne. Jag gissar att antingen hårddisken har dålig sektor (er) eller återställa diskar är skadade, några tankar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är disken bort när u starta upp
| |||
| |||
| Ja diskarna är ute. Jag försökte tabbtangenten och det fungerade inte. Egentligen allt du behöver göra är att trycka Enter för att gå till nästa skärm. Jag vände bort en stund och försökte igen, men ingen förändring. |
|
| |||
| |||
| prova att installera Windows kanske en fil som har skadat |
|
| |||
| |||
| Det kommer att vara min sista utväg. Jag har en OEM version av XP Pro. Jag hoppades att hålla denna laptop "original" om det är möjligt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows Systemåterställning | Scopa | Windows-operativsystem | 1 | 7 oktober 2009 02:55 |
| Acer Aspire M1100 - Fabrikstillverkade Återställ | xlargeee | Windows-operativsystem | 1 | 14 august 2009 20:27 |
| Hjälp snälla! Full System Restore | jro1384 | Windows-operativsystem | 2 | 11 januari 2009 05:56 |
| Systemåterställning | cliffnook2000 | Windows-operativsystem | 3 | 14 januari 2008 00:34 |
| System Restore / system för återvinning | ct122592 | Windows-operativsystem | 1 | 2 januari 2008 18:49 |
| Thread Tools | |
| |