vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Alienware Area 51 M9750

Reply

Thread Tools
Old 5 tammikuu 2008, 06:02
Jäsen

Default Alienware Area 51 M9750

Ystäväni aikoo saada tehokas Notebook peleissä ja kuvien muokkaukseen (älä kysy miksi! Olen yrittänyt suostutella häntä saada työpöydälle, mutta hän ei kuuntele).

Hän tarkastelee tätä Alienware. Hän on varattu noin £ 1200.
Tämä voi tulla dual SLI 8700Gfx. Mikä on 8700M kortin kuten jokainen tietää. Ei varsinaisesti läppäriin ihminen itse, mutta hän on!

Any thoughts / lausuntoja rahalle.
Old 5 tammikuu 2008, 10:07
Rahoittajien ryhmän

Default Alienware Area 51 M9750

The 8700m on pohjimmiltaan vain oc'd 8600GT.

Alienware n näytöt ovat melko hyvä skaalaus ovat alempia kuin natiiville päätöslauselma joten minun ei pitäisi huolestua liikaa siitä, että kortti ei osaa käsitellä kotoisin 1920x1200.

Mutta tee neuvoo häntä on tarkasteltava www.rockdirect.com. Specificially että Xtreme. Ne sisältävät myös 3 vuoden takuu vakiona.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.