![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ystäväni aikoo saada tehokas Notebook peleissä ja kuvien muokkaukseen (älä kysy miksi! Olen yrittänyt suostutella häntä saada työpöydälle, mutta hän ei kuuntele). Hän tarkastelee tätä Alienware. Hän on varattu noin £ 1200. Tämä voi tulla dual SLI 8700Gfx. Mikä on 8700M kortin kuten jokainen tietää. Ei varsinaisesti läppäriin ihminen itse, mutta hän on! Any thoughts / lausuntoja rahalle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 8700m on pohjimmiltaan vain oc'd 8600GT. Alienware n näytöt ovat melko hyvä skaalaus ovat alempia kuin natiiville päätöslauselma joten minun ei pitäisi huolestua liikaa siitä, että kortti ei osaa käsitellä kotoisin 1920x1200. Mutta tee neuvoo häntä on tarkasteltava www.rockdirect.com. Specificially että Xtreme. Ne sisältävät myös 3 vuoden takuu vakiona.