![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn vriend is op zoek naar een krachtige notebook voor gaming en beeldbewerking (Vraag me niet waarom, ik heb geprobeerd om hem om een desktopcomputer, maar hij zal niet luisteren). Hij zoekt op dit Alienware. Hij heeft een budget van ongeveer £ 1200. Dit kan komen met een dubbele SLI 8700Gfx. Wat is de 8700M kaart, zoals iedereen weet. Niet echt een laptop man zelf, maar hij is! Eventuele ideeën / adviezen over de waarde voor uw geld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De 8700m is eigenlijk gewoon een oc'd 8600GT. Alienware's schermen zijn vrij goed in te schalen lager is dan de native resolutie, dus ik moet niet te veel zorgen maken over de kaart niet kunnen omgaan met de native van 1920x1200. Maar, kunt u hem adviseren om eens een kijkje op www.rockdirect.com. Specifiek de Xtreme. Ze omvatten tevens een 3 jaar garantie als standaard.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alienware Area 51 Powersupply Probleem 'I Think' | sefiruso | Cases & Power Supplies | 4 | 9 november 2009 18:00 |
| Auto.Renamed zoals LAN-verbinding # 2 | Maxpc | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 7 juni 2009 13:02 |
| Alienware Area-51 750i - Goed voor Gaming op Top Notch Spelen? | harperseth | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 2 maart 2009 15:01 |
| Local Area Connection pictogram niet gezien | Chain2r | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 25 dec 2007 01:02 |
| Hoe om video's die niet beschikbaar zijn in uw regio? | MikeDirt | Off Topic Discussie | 1 | 2 mei 2007 08:33 |
| Thread Tools | |
| |