![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg lige bestilt denne ting, og det fik her meget hurtigt, så jeg har besluttet at gøre lidt review om det: P Bidrage til fora en lil '. Shipping: Jeg bestilte min m15x ikke længe siden, og efter at have læst skrækhistorier om måneder Skibsagentens gang, jeg var chokeret over at se mine ankomme så kort tid efter bestilling. Når det kom her er jeg naturligvis var at hoppe med glæde Bare se, at massive lastbil trække op og arbejdstageren skridt ud og trække en boks med Alienware logo på gjorde mig savle. Efter åbning feltet, som går gennem 5 tons boble wrap og papir jeg endelig kom til en lille sort boks, jeg hurtigt åbnede den og faldt den bærbare computer ![]() End of story Så jeg sendte den tilbage til reparation, da jeg faldt det på min hårdttræ ordet mit hjerte bare sank ind i mit bryst, jeg var for bange til at se indefra, efter at jeg hørte crack. Lad os bare sige .. tastaturet havde næppe nogen taster, skærmen var krakket gennem midten og jeg kunne se grafikkortet bare stirre på mig gennem det hul i hjørnet af touch pad. Heldigvis de troede det var et rederi problem, og jeg er nu spændt venter på et par uger til at komme tilbage. Forhåbentlig vil jeg være mere opmærksom på dette tidspunkt. -Eltoc
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
du rearly bør være mere carefull. men det er et godt stykke arbejde, de troede, det var et rederi problem Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| I bør virkelig, men cirka 2 timer senere var jeg spøgende om den: P Da jeg vendte det om bare at "test" Jeg hørte fans kommer på et lavt sat knækkende derefter en lille gnist kom fra hovedtelefonstik, og det slukkes. Ingen anelse om, hvordan det skete xD Også! Her kommer de bedste ting, jeg var med på telefonen omkring 10 minutter efter jeg skrev det, og de ringede tilbage og fortalte mig, jeg vil få en gratis bærepose og en hat! Alle, fordi de troede, det var der fejl. Ikke mere vil jeg lide dårlig hatte! Tegneserieur HAR masker at holde din HEAD COOL!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| For hvad jeg betales for damn laptop (som jeg brød) Jeg håber hatten har en helvedes laptop er bygget ind i det!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800 MHz RAM Oh, og en Iphone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry for hvad er i grunden flammende men Eltoc du er utrolig ødelagt.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Krlll han er kun 2 år yngre end mig, og jeg får aver £ 1100 af ny pc inden for et par uger. Men jeg har til at betale for det hele selv: ( |
|
| |||
| |||
| Wow. Du faldt det én gang og alt det stuff sket? Vi havde en Toshiba A30 omkring 5 år siden (£ 1.300 ex skærm - wow), som jeg faldt fra ca brysthoejde noget, der ligner et år efter vi fik den. Ledningen var sluttet på det tidspunkt, og pin inde i stikket brækkede, så det ville ikke oplade, men det virkede fint indtil batteriet løb ned. Par uger siden jeg loddet en ny stikkontakt i den. Sin gode som nye! Bortset fra en revne i det på bagsiden. Men det betyder ikke noget. Jeg bruge det til skole arbejde nu. |
|
| |||
| |||
| nogle laptops er bygget langt stærkere end andre, og Alienware laptops er ikke bygget til styrke, de er bygget til magten, og ganske ofternly de to ser ikke ud til at ske sammen. |