![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten juuri tilannut tämän asian, ja se on täällä hyvin nopeasti niin olen päättänyt tehdä hieman tarkastella sitä: P panosta foorumeihin lil '. Toimitusaika: Tilasin minun m15x ei kauan sitten ja luettuani kauhutarinoita kuukauden toimitusaika Olin järkyttynyt nähdessäni minun päästä niin pian sen jälkeen tilaus. Kun se tuli tänne olen tietenkin hyppivät ilosta Vain nähdä, että valtava kuorma vetää ylös ja työntekijän askel ulos ja vedä laatikko Alienware logo sai minut kuolata. Avaamisen jälkeen ruudun läpi 5 tonnia kuplamuovia ja paperin Sain vihdoin on pieni musta laatikko, olen nopeasti avasi sen ja laski kannettava ![]() End of story Joten lähetin sen takaisin korjaukset, kun pudotin sen johonkin minun Parkettitietoa sydämeni vain vajosi rintani, olin peloissani katsomaan sisälle, kun kuulin halki. Antaa vain sanoa .. näppäimistön oli tuskin mitään näppäintä, näyttö oli säröillä läpi keskeltä ja saatoin nähdä näytönohjain vain tuijottaa minua läpi aukon kulmaan touch pad. Onneksi he kokivat sen merenkulun ongelma, ja olen nyt innolla odottaa vielä pari viikkoa, että se tulee takaisin. Toivottavasti tulee olemaan varovainen tällä kertaa. -Eltoc
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
sinun rearly pitäisi olla varovainen. mutta se on hyvää työtä he kokivat sen merenkulun ongelma My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| En todellakaan olisi, mutta noin 2 tuntia myöhemmin olin vitsailin siitä: P Kun täytin sen vain "test" Kuulin fanien tulla, vähän pystytti rätinä sitten pieni kipinä tuli kuulokeliitännän ja se pois päältä. Ei ole aavistustakaan siitä, miten tämä tapahtui xD Myös! Täältä tulee parasta, olin puhelimessa noin 10 minuuttia sen jälkeen, kun olen kirjoittanut sen, he soitettiin takaisin ja sanoi minulle, että saa ilmaiseksi kantolaukku ja hattu! Kaikki sillä heidän mielestään se on vika. Ei enää saan kärsiä huonoa hatut! Hat silmien pitää päänsä COOL!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
|
| |||
| |||
| Onko rakennettu vesijäähdytys? |
|
| |||
| |||
| Mitä olen maksanut on pirun kannettava tietokone (jonka rikoin) Toivon, että hattu on hemmetin kannettavan sisäänrakennettu se!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, ja iphone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anteeksi, mitä on pohjimmiltaan liekittämällä mutta Eltoc olet uskomattoman pilalla.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Krlll hän on vain 2 vuotta nuorempi kuin minä ja Saan aver £ 1100 uuden tietokoneen muutamassa viikossa. Kuitenkin minun täytyy maksaa kaikki itse: ( |
|
| |||
| |||
| Wow. Pudotit kerran ja kaikki jutut on tapahtunut? Meillä oli Toshiba A30 noin 5 vuotta sitten (£ 1300 ex näyttö - WOW), jotka olen laskenut noin rinnan korkeudelle jotain vuoden kuluttua saimme sen. Virtajohto on kytkettynä tuolloin, ja pin sisällä socket katkesivat, joten se ei vastaa, mutta se toimi hienosti, kunnes akku juoksi alas. Pari viikkoa sitten juotettu uuden pistorasiaan siihen. Sen hyvä kuin uusi! Lukuun ottamatta halki ja sen takana. Mutta ei sillä väliä. Käytän sitä koulutyötä nyt. |
|
| |||
| |||
| Joissakin kannettavissa tietokoneissa on rakennettu paljon vahvempia kuin toiset, ja Alienware kannettavat tietokoneet eivät ole rakennettu voimaa, ne rakentaa vallasta, ja aivan ofternly, nämä kaksi eivät näytä tapahtuvan yhdessä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsenko tätä ulkomaalainen / Alienware asia! | Xeon | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 1. Sep 2008 04:00 |
| Alienware barebones. | Neumann | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 24th Apr 2008 14:36 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 5. Jan 2008 10:07 |
| Alienware! | alistaircampbell | Rautatavaran Chat | 9 | 20 Sep 2007 03:51 |
| Alienware Boot ongelmat | MikeH | Rautatavaran Chat | 2 | 3. Sep 2007 10:17 |
| Thread Tools | |
| |