![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dus ik net besteld dit ding en heb hier erg snel, dus ik heb besloten om een kleine review over dit: P Meewerken aan de forums een lil '. Verzendkosten: Ik bestelde mijn m15x niet lang geleden, en na het lezen van horror verhalen maanden van scheepvaart keer dat ik was geschokt om te zien aankomen mijnbestrijdingsacties zo kort na de bestelling. Toen kwam ik hier natuurlijk werden met vreugde springen Gewoon zien dat massale vrachtwagen pull-up en de werknemer stap uit en trek een doos met het logo op Alienware maakte me kwijlen. Na het openen van de doos, die met 5 ton bubble wrap en papier heb ik eindelijk naar een kleine zwarte doos, ik snel geopend en daalde de laptop ![]() Einde verhaal Dus ik stuurde hem terug voor reparatie, toen ik liet het vallen op mijn hardhouten vloer gewoon mijn hart zonk in mijn borst, ik was te bang om te kijken binnen nadat ik hoorde het kraken. Laten we zeggen .. het toetsenbord had nauwelijks toetsen en het scherm werd gekraakt door het midden, en ik kon zien van de grafische kaart gewoon staren naar me via het gat in de hoek van het touchpad. Gelukkig zij vond het een scheepvaartincident probleem en ik ben nu vol ongeduld wachten op nog een paar weken voor hij terug te komen. Hopelijk zal ik meer oppassen deze tijd. -Eltoc
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
u rearly moet zorgvuldig. maar het is een goede werk dat ze vond het een probleem scheepvaart Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| Ik moet echt even, maar ongeveer 2 uur later was ik een grapje over: P Toen heb ik het op gewoon op "test" Ik hoorde de fans kom op, een laag hellende gekraak dan een kleine vonk kwam uit de koptelefoonaansluiting en uitgeschakeld. Geen idee hoe dat is gebeurd xD Ook! Hier komt het beste ding, ik was aan de telefoon ongeveer 10 minuten nadat ik het schreef, ze sport terug en vertelde me dat ik zal er een gratis draagtas en een hoed! Omdat zij dacht dat er was fout. Nooit meer zal ik lijden slecht hoeden! DE AT HEEFT MAASWIJDTEN om uw hoofd koel!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Voor wat ik betaald voor de verdomde laptop (die ik brak) Ik hoop dat de hoed heeft een laptop is ingebouwd in damn it!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz ram oh, en een Iphone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry voor wat er in feite maar brandende Eltoc u ongelooflijk verwend.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Krlll hij is slechts 2 jaar jonger dan ik en ik krijg gem £ 1100 van nieuwe pc binnen een paar weken. Maar ik moet betalen om het allemaal zelf: ( |
|
| |||
| |||
| Wow. U daalde het een keer en al dat spul er gebeurd? We hadden een Toshiba A30 ongeveer 5 jaar geleden (£ 1300 ex-scherm - wow) die ik gedaald van ongeveer borst hoogte iets van een jaar nadat we got it. Het netsnoer is aangesloten op het tijdstip en de pin in het stopcontact brak uit, en het zou dus niet gratis, maar het werkte prima totdat de batterij liep naar beneden. Paar weken geleden heb ik gesoldeerd een nieuw stopcontact in. Haar goed als nieuw! Afgezien van een scheur in het op de achterkant. Maar dat doet er niet toe. Ik gebruik het voor school werken. |
|
| |||
| |||
| sommige laptops worden gebouwd veel sterker dan anderen, en Alienware laptops zijn niet gebouwd voor kracht, ze zijn gebouwd om de macht, en heel ofternly, de twee lijken niet te gebeuren samen. |