![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg bestilte denne tingen, og det har her veldig fort, så jeg har bestemt å gjøre en liten omtale om det: P bidra til fora en LIL '. Shipping: Jeg bestilte min m15x ikke lenge siden, og etter å ha lest forferdelse historier måneder frakt gang ble jeg sjokkert å se mine kommer så kort tid etter bestilling. Når det kom jeg selvfølgelig var hopping med glede Bare se at massive lastebil trekke opp og arbeidstakeren går ut og trekker ut en boks med Alienware-logo på gjorde meg sikkel. Etter åpning av boksen, går gjennom 5 tonn boble vikle og papir jeg endelig fikk til en liten svart boks, jeg raskt åpnet den og kastet den bærbare ![]() End of story Så jeg sendte den tilbake for reparasjon, da jeg falt det på min hardvedgulv gulvet mitt hjerte bare sank i brystet, jeg var redd for å se innsiden etter at jeg hørte det sprekk. Kan bare si .. tastaturet hadde knapt noen taster, skjermen ble ødelagt gjennom midten og jeg kunne se grafikkortet bare stirrer på meg gjennom gapet i hjørnet av touch pad. Heldigvis de trodde det var en forsendelse problem, og jeg er nå ivrig venter et par uker før det kommer tilbake. Forhåpentligvis vil jeg være mer forsiktig denne gangen. -Eltoc
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
du rearly burde være mer forsiktig. men det er en god jobb de trodde det var en forsendelse problem Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| Jeg skal, men om lag 2 timer senere var jeg fleiper om det: P Når jeg slått den på, bare for å "test" jeg hørt fans kommer på en lav pitched knitrende deretter en liten gnist kom fra hodetelefonkontakt og det avslått. Ingen anelse om hvordan det skjedde xD Også! Her kommer det beste, var jeg på telefon 10 minutter etter at jeg skrev den, de rung tilbake og fortalte meg at jeg skal få en gratis bære bag og en lue! Alle fordi de trodde det var det feil. Aldri mer vil jeg lider ille hatter! Hatten HAR MESHES å holde HEAD Cool!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800mhz ram oh, og en Iphone |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| For hva i utbetales for den jævla laptop (som jeg brøt) Jeg håper hatten har en jævla laptop er bygget inn i den!
__________________ Laptop Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800mhz ram oh, og en Iphone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager for hva som er utgangspunktet Flaming men Eltoc du er utrolig spoilt.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Krlll han er bare 2 år yngre enn meg og jeg får aver £ 1100 av ny PC i løpet av noen uker. Men jeg må betale for alt selv: ( |
|
| |||
| |||
| Wow. Du droppet den gang, og alt som ting har skjedd? Vi hadde en Toshiba A30 ca 5 år siden (£ 1,300 ex display - wow) som jeg falt fra om bryst høyde noe sånt som et år etter at vi har det. Strømkabelen er plugget inn på den tiden, og pin inni socketer brøt av, så det ville ikke betalt, men det fungerte fint til batteriet gikk ned. Par uker siden jeg soldered en ny stikkontakt inn i den. God som ny! Bortsett fra en sprekk i den på baksiden. Men det spiller ingen rolle. Jeg bruker den til skole arbeid nå. |
|
| |||
| |||
| noen laptopper er bygd mye sterkere enn andre, og Alienware laptopper er ikke bygd for kraft, er de bygge for strøm, og ganske ofternly de to ikke synes å skje sammen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger denne fremmede / Alienware tilfelle! | Xeon | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1ste sep 2008 04:00 |
| Alienware Barebones. | Neumann | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 24 april 2008 14:36 |
| Alienware Area 51 M9750 | Macmac508 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 5 januar 2008 10:07 |
| Alienware! | alistaircampbell | General Hardware Chat | 9 | 20nde sep 2007 03:51 |
| Alienware Boot Problemer | MikeH | General Hardware Chat | 2 | 3dje sep 2007 10:17 |
| Thread Tools | |
| |