![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jag har precis beställt den här grejen, och det kom mycket snabbt så jag har beslutat att göra en liten recension om det: P Bidra till forumen en lil. Frakt: Jag beställde min m15x inte så länge sedan och efter att ha läst skräckhistorier månader av sjöfarten Temne Jag var chockad att se mig komma så kort tid efter beställning. När det kom jag naturligtvis var hoppning med glädje Just med tanke på att massiva lastbil drar upp och arbetstagaren steget ut och drar ut en låda med Alienware logotyp på fick mig att dregla. Efter öppnandet rutan går igenom 5 ton bubble wrap och papper jag äntligen kom till en liten svart låda, jag snabbt öppnade den och tappade den bärbara datorn ![]() End of story Så jag skickade tillbaka den för reparation, när jag tappade det på min hårda golvet mitt hjärta bara sjönk in i mitt bröst, jag var rädd för att titta i när jag hörde den spricka. Kan bara säga .. tangentbordet hade knappt några knappar, skärmen var krackat genom mitt och jag kunde se grafikkortet bara stirrar på mig genom lucka i hörnet av touch pad. Lyckligtvis de trodde det var en transportbenämningen problemet och jag är nu otåligt väntar på ytterligare ett par veckor för att komma tillbaka. Förhoppningsvis kommer jag att vara mer försiktig den här gången. -Eltoc
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
du bittida bör vara mer carefull. men det är ett bra jobb de trodde det var en transportbenämningen problem Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| Jag borde, men ungefär 2 timmar senare var jag skämtade om det: P När jag vände på den bara för att "testa" Jag hörde att fansen kom igen, en låg GÄLL sprakande sedan en liten gnista kom från hörlursuttaget och avstängd. Ingen aning hur det hände xD Också! Här kommer det bästa, jag var på telefonen ungefär 10 minuter efter att jag skrev det, de ringer tillbaka och sa att jag kommer att få en gratis bärväska och en hatt! Allt eftersom de trodde att det var det fel. Aldrig mer kommer jag att drabbas av dålig hattar! Hatten har maskor som hålla huvudet COOL!
__________________ Bärbar dator Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz RAM oh, och en Iphone |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| För vad jag betalt för jävla laptop (som jag bröt) Jag hoppas att hatten har ett jävla laptop byggt upp det!
__________________ Bärbar dator Alienware Area-51 M15x: Intel ® Core ™ 2 Duo T9300 8800M GTX 4gig 800MHz RAM oh, och en Iphone |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi ber om ursäkt för vad som är grunden brinnande men Eltoc du otroligt bortskämd.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Krlll han är bara 2 år yngre än mig och jag får aver £ 1100 av ny dator inom några veckor. Men jag måste betala allt själv: ( |
|
| |||
| |||
| Wow. Du tappade den en gång och allt det där hände? Vi hade en Toshiba A30 cirka 5 år sedan (£ 1,300 ex bildskärm - wow) som jag föll från omkring bröst höjd något liknande ett år efter att vi har det. Nätkabeln var inkopplad på den tiden och stift inuti uttaget bröt ut, så det skulle inte ta ut, men det fungerade bra tills batteriet sprang ner. Par veckor sedan jag fastlödda ett nytt eluttag i den. Dess gott som ny! Bortsett från en spricka i den på baksidan. Men det spelar ingen roll. Jag använder det för skolarbetet nu. |
|
| |||
| |||
| Vissa bärbara datorer är byggt mycket starkare än andra, och Alienware bärbara datorer är inte byggda för styrka, de bygga om makt, och ganska ofternly, de två verkar inte hända tillsammans. |