![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.amazon.com/Asus-Mobile-In.../dp/B000Y33CVM ingen, der har prøvet disse? er der ingen laptop forum her? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| alt, hvad jeg ikke er ... at den ene var den første gjort! Den anden er en, de siger er den bedste! og jeg er enig de er værd der penge for!
|
| |||
| |||
| har du det? Hvornår er det andet kommer ud? |
|
| |||
| |||
| http://www.geeks.com/details.asp?inv...-WHT-R&cpc=SCH De er $ 244 på nørder, og jeg kan stå inde for, at de er pengene værd. Jeg købte 2 for mine piger i pink. Webcam, trådløse og store batteriets levetid. Nr. overhead af XP, så de kører på en anstændig klip. Må ikke få XP-version, de er for langsomme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der var en bærbar computer forum, men det gav mening at bare sætte hardware sammen med hardware, bærbare eller stationære computer.
| |||
| |||
| Jeg troede, at fabrikanterne normalt erstatte undladt eller undlade compontents med en bedre komponent. Med dette er sagt har jeg fundet (måske lidt held) at alle mine køb af refurbed poster er blevet stor! Dette gælder for ASUS mini omgange at jeg har købt af nørder. Bare mine 2 cents. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en renoveret post ikke altid har noget afløser, eller atleast ikke alt, der var fuldt på fejlen, nogle dele kan udskiftes, mens andre vil blot blive repareret, og reparerede dele er meget mere tilbøjelige til at mislykkes igen snart end nye dele.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
De fleste 'renoverede' poster er faktisk lige elementer, der var DOA. De bliver sendt tilbage til fabrikken og repareret så god som ny, men den oprindelige køber kun bliver givet en ny bærbar computer til et tidspres. Andre refurbs er for eksempel åbne kasser, uønsket returnerer etc etc etc. Jeg vil sige, at en refurb var ingen større sandsynlighed for, at der faktisk mislykkes end en splinterny én - medmindre du har måske ikke den oprindelige garantiperiode.
|
| |||
| |||
| Gå efter EEE 901 eller bedre. Atom-processor, STORE batteriets levetid!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |