![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.amazon.com/Asus-Mobile-In.../dp/B000Y33CVM Onko kukaan kokeillut näitä? Onko mitään kannettavaa foorumi täällä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki mitä ei ole ... että yksi oli ensimmäinen tehtävä! toinen on se, he sanovat on paras! olen samaa mieltä ne on syytä on rahaa!
|
| |||
| |||
| sinulla on? kun on toinen tulossa ulos? |
|
| |||
| |||
| http://www.geeks.com/details.asp?inv...-WHT-R&cpc=SCH Ne ovat 244 dollaria on GEEKS ja voin taata, että ne ovat hyvin hintansa arvoinen. Ostin 2 minun tyttöjen vaaleanpunainen. Web-kamera, langaton ja hyvä akun käyttöikää. O yläpuolella ja XP: n niin ne ajaa kunnon leikkeen. Eivät saa XP-versio ne ovat liian hitaita. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oli kannettava foorumi, mutta se järkevää vain laittaa laitteisto ja laitteisto, kannettavan tietokoneen tai työpöydän.
| |||
| |||
| Luulin, että valmistajat yleensä korvata ole tai ei ole compontents paremman osan. Kanssa, että sanotaan olen löytänyt (ehkä vain onnea), että kaikki minun ostot refurbed erät on suuri! Tämä pätee ASUS mini kierroksia, että olen ostanut GEEKS. Vain minun 2 senttiä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uusittu tuote ei aina ole jotain korvataan, tai atleast eivät kaikki on kokonaan syyllinen, jotkin osat voidaan korvata, kun taas toiset vain korjataan ja korjatut osat ovat paljon todennäköisemmin ei taas pian kuin uusia osia.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Useimmat "refurbished" tuotteet ovat itse asiassa vain kohteita, jotka DOA. He saavat lähettää takaisin tehtaalle ja korjataan niin hyvä kuin uusi, mutta alkuperäiselle ostajalle vain saa antaa uutta kannettavaa aikarajoituksia. Muut refurbs ovat esimerkiksi avoimia laatikoita, ei-toivottua tuottoa jne jne jne. Sanoisin, että Refurb ei todennäköisesti todella epäonnistua kuin aivan uuden - paitsi ehkä ole alkuperäisen takuun.
|
| |||
| |||
| Go for Eee 901 tai parempi. Atom-prosessori, Huge akku!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |