![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.amazon.com/Asus-Mobile-In.../dp/B000Y33CVM heeft iemand geprobeerd deze? is er geen laptop forum hier? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| all i niet is ... dat was de eerste gemaakt! de tweede is het een zeggen zij is de beste! en ik ben het eens ze zijn de moeite waard er geld ook!
|
| |||
| |||
| hebt u het? Wanneer is de tweede een coming out? |
|
| |||
| |||
| http://www.geeks.com/details.asp?inv...-WHT-R&cpc=SCH Ze zijn $ 244 op Geeks en ik kan getuigen dat ze de moeite waard om het geld. Ik kocht 2 voor mijn meisjes in roze. Webcam, draadloze en grote levensduur van de batterij. Geen overhead van XP, zodat ze op een fatsoenlijke clip. Raak niet in de XP-versie die te traag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er werd een laptop forum maar het lag aan net hardware in met hardware, laptop of desktop.
| |||
| |||
| Ik dacht dat de fabrikanten doorgaans vervanging niet of niet compontents met een betere component. Met dat gezegd heb ik gevonden (misschien gewoon geluk) dat al mijn aankopen van refurbed items zijn geweldig! Dit geldt voor de ASUS mini rondjes die ik gekocht bij Geeks. Just my 2 cent. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| een gerenoveerd object niet altijd iets vervangt, of ten minste niet alles dat was volledig in gebreke is gebleven, sommige delen kunnen worden vervangen, terwijl anderen alleen worden gerepareerd, hersteld en zijn veel meer kans te mislukken dan weer snel nieuwe onderdelen.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
De meeste 'refurbished' items zijn eigenlijk alleen items die DOA. Ze terug naar de fabriek en worden gerepareerd zo goed als nieuw, maar de oorspronkelijke koper krijgt net een nieuwe laptop voor beperkte tijd. Andere refurbs zijn bijvoorbeeld open vakken, ongewenste rendementen etc etc etc. Ik zou zeggen dat een refurb was geen grotere kans op mislukken is dan eigenlijk een merk een nieuwe - met uitzondering mag u niet over de originele garantie.
|
| |||
| |||
| Ga voor de eee 901 of beter. Atom-processor, HUGE batterijduur!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |