![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.amazon.com/Asus-Mobile-In.../dp/B000Y33CVM har noen prøvd disse? er det ingen laptop forum her? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt jeg ikke er ... som var det første laget! det andre er det de sier er den beste! og jeg er enig de er verdt det penger også!
|
| |||
| |||
| har du det? da er det andre som kommer ut? |
|
| |||
| |||
| http://www.geeks.com/details.asp?inv...-WHT-R&cpc=SCH De er $ 244 på GEEKS og jeg kan gå god at de er vel verdt pengene. Jeg kjøpte 2 for min jenter i rosa. Webcam, trådløse og stor batterikapasitet. Ingen overhead av XP, så de kjører på en skikkelig klipp. Ikke få XP versjon er for tregt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var en bærbar forum, men det gjorde fornuftig å bare sette maskinvaren på med maskinvare, bærbare eller stasjonære.
| |||
| |||
| Jeg trodde at produsentene generelt erstatte mislyktes eller ikke compontents et bedre komponent. Med det blir sagt har jeg funnet (kanskje bare flaks) at alle mine kjøp av refurbed elementene er stor! Dette gjelder for ASUS mini runder som jeg kjøpte fra GEEKS. Just my 2 cents. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en refurbished elementet ikke alltid har noe erstatter, eller atleast ikke alt som var fullt på skyld, noen deler kan bli byttet ut, mens andre vil bare bli reparert, og reparerte deler er mye mer sannsynlig mislykkes igjen snart enn nye deler.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Mest 'refurbished' elementer er faktisk bare elementer som var DOA. De får sendt tilbake til fabrikken og er reparert så god som ny, men den opprinnelige kjøperen kun blir gitt en ny laptop for tidsbegrensninger. Andre refurbs er for eksempel åpne boksene, uønsket returnerer etc etc etc. jeg vil si at en refurb var ikke mer sannsynlig at du faktisk mislykkes enn et helt nytt - men det kan hende du ikke har den opprinnelige garantien.
|
| |||
| |||
| Gå for Eee 901 eller bedre. Atom-prosessor, Huge batterilevetid!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dens avhengighet ikke riktig registrert: AF | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 nov 2008 08:01 |
| Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. | ashmehta | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |