![]() |
|
| |||
| |||
| http://www.amazon.com/Asus-Mobile-In.../dp/B000Y33CVM Har någon provat dessa? finns det ingen laptop forum här? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| allt jag inte är ... som var den första som gjorts! Den andra är en man säger är det bästa! och jag håller De är värda det pengar också!
|
| |||
| |||
| du har det? då är det andra en kommer ut? |
|
| |||
| |||
| http://www.geeks.com/details.asp?inv...-WHT-R&cpc=SCH De är $ 244 på nördar och jag kan intyga att de är väl värda pengarna. Jag köpte 2 för mina flickor i rosa. Webcam, trådlös och bra batteritid. Nr overhead för XP så att de kör på ett anständigt klipp. Försök inte få XP version de är för långsamma. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det var en laptop på forumet men det logiskt att just lagt hårdvara med hårdvara, bärbar dator eller skrivbord.
| |||
| |||
| Jag trodde att tillverkarna generellt ersätta misslyckats eller inte compontents med en bättre komponent. Med detta sagt: Jag har hittat (kanske bara tur) att alla mina inköp av refurbed ex har varit bra! Detta gäller för ASUS mini varv som jag köpt från nördar. Bara mina 2 cent. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en refurbished posten inte alltid har något ersätter, eller åtminstone inte allt som var helt fel, vissa delar kan komma att ersättas, medan andra vill bara repareras och reparerade delar löper mycket större risk att misslyckas igen snart än nya delar.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
De flesta "renoverade" ex faktiskt bara poster som var DOA. De får skickas tillbaka till fabriken och repareras så gott som nya, men den ursprungliga köparen bara får ges en ny laptop för Temne begränsningar. Andra refurbs är till exempel öppna lådor, oönskade avkastning etc etc etc. Jag skulle säga att en refurb fanns något mer benägna att faktiskt misslyckas än en helt ny ett - förutom att du kanske inte har den ursprungliga garantiperioden.
|
| |||
| |||
| Go for the eee 901 eller bättre. Atom-processor, stora batteritid!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller dess beroenden inte korrekt registrerade: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |