![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| netop er at se på dem, at de ser det ganske interessant, im tænker på at få en og lægge mynte på det.
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice idé ...... men værd hænger på for 8GB version <me thinks> ........ Der er rygter om det vil have en 10 "skærm
| |||
| |||
| Det 8gig en er jeg så det til salg ... Jeg tror |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ja .... Jeg så det, men det har stadig de 7 "skærm, hvilket er lidt for lille for de fleste websteder at vise korrekt. Ellers ville det være en stor lille maskine. Der synes at være masser af plads i låget, for en 10" panel ..... cant tror grunden til, at de ville sende den med en 7 ". Det synes de er besiddelse af med de 10 "skærme .... måske de fik en masse 7" dem at slippe ud for første |
|
| |||
| |||
| tilsyneladende de 10 "en vil være tæt på 400 pund |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde ingen anelse om disse eksisteret, hvis im helt ærlig. cheers for indsigt cew, fremtidige køb jeg føler!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Forhåbentlig det plejer at være meget ..... de vil have til pitch det rigtigt, så det stadig er attraktivt og billigere end den lave ende Laptops. |
|
| |||
| |||
| Jeg fik at sige de små laptops er smuk dang sødt. Jeg er enig lille skærm. Men hvem ønsker ikke noget, der er ultra bærbare, så når du er på farten og stoppe et rart wifi område kan du gå tjek nye stillinger på CJ. :) |