![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| juuri HAKU niitä ne näyttävät varsin mielenkiintoista, im ajattelu saada yksi ja laskemisesta mint sitä.
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nizzan ajatus ...... mutta kannattaa roikkuivat varten 8GB versio <me thinks> ........ on huhujen se on 10 "-näyttö
| |||
| |||
| että 8gig yksi on pois i näki sen myytäväksi ... Mielestäni |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Joo .... En nähnyt sitä, mutta se on edelleen 7 "näyttö, joka on vähän liian pieni suurimmalle osalle sivustoja, näyttää oikein. Muutoin se olisi hyvin vähän konetta. Näyttää olevan runsaasti tilaa kansi, joka 10" paneeli ..... cant ajatella miksi ne aluksen sillä on 7 ". Se näyttää ne ovat tilalla pois 10 "näyttää .... ehkä he saivat paljon 7" kuin päästä eroon pois ensimmäinen |
|
| |||
| |||
| Ilmeisesti 10 "yksi on lähellä 400 puntaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla ei ollut aavistustakaan näistä olemassa jos im täysin rehellisiä. cheers varten oivalluksia cew, tulevaisuudessa ostaa mielestäni!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Toivottavasti se tapana on, että paljon ..... ne on piki on oikein, niin se on edelleen houkutteleva ja halvempaa kuin matalampilaatuisia Sylimikrot. |
|
| |||
| |||
| Minun täytyy sanoa niille vähän läppäreissä ovat melko dang makea. Olen samaa mieltä pieni näyttö. Mutta kuka ei halua jotain ultra kannettavien niin, että kun olet tiellä ja pysähtyy kiva wifi alueella voit tarkistaa uutta virkaa CJ. :) |