![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| net is op zoek naar ze kijken ze heel interessant, im denken om een en het muntteken op.
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leuk idee ...... maar de moeite waard opknoping op voor de 8GB versie <me thinks> ........ Er zijn geruchten zal deze een 10 "scherm
| |||
| |||
| 8gig de een is dat ik zag het te koop ... i think |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ja .... Ik zag dat, maar het heeft nog steeds de 7 "scherm, dat is een beetje te klein voor de meeste websites correct worden weergegeven. Anders zou het een geweldig iets machine. Er lijkt voldoende ruimte in de deksel, voor een 10" panel ..... cant think waarom zouden zij het schip met een 7 ". Het lijkt ze zijn bedrijf uit met de 10 "schermen .... misschien hebben ze een heleboel 7" zijn om zich te ontdoen uit eerste |
|
| |||
| |||
| blijkbaar de 10 "wordt de buurt van een 400 pond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had geen idee van deze bestond als im volkomen eerlijk. cheers voor het inzicht cew, toekomstige aankoop ik voel!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Hopelijk wont worden dat veel ..... ze zullen moeten toonhoogte het recht, zodat het nog aantrekkelijker en goedkoper dan de low end laptops. |
|
| |||
| |||
| Ik moet zeggen dat die kleine laptops zijn vrij dang lief. Ik ben het kleine scherm. Maar wie wil niet dat iets dat ultra draagbare zo dat als je op de weg en stoppen in een mooie wifi gebied kunt u controleren of nieuwe berichten op CJ. :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Cpu Init Asus, RMA Help | SocialWarfare | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 29 dec 2008 17:44 |
| Hoeveel zou ik voor mijn ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 nov 2008 20:54 |
| Best Moederbord - ASUS | Donderaar | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 29e sep 2007 00:39 |
| Na een probleem met de ASUS P5N-E SLI | necromancier | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 27 jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |