![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
bare vært å se på dem de ser ganske interessant, im tenker på å få en og putting mintsaus på den.
|
|||
|
|||
|
anyone?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nice tanken ...... men verdt å henge på for 8GB versjonen <me thinks> ........ Det er ryktene vil den ha en 10 "skjerm
|
|||
|
|||
|
den 8gig en er jeg så den for salg ... Jeg tror
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja .... Jeg så det, men det har fortsatt 7 "skjerm, som er litt for lite for de fleste nettsteder for å vise riktig. Ellers vil det være en stor liten maskin. Det synes å være god plass på lokket, for en 10" panel ..... cant tenke på hvorfor de ville sende den med en 7 ".
Det virker som de holder på med 10 "skjermer .... Kanskje de har en rekke 7" som å bli kvitt av første
|
|
|
|||
|
|||
|
tilsynelatende den 10 "vil være nær 400 pund
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg hadde ingen anelse om disse eksistert hvis im helt ærlig.
Skål for innsikt cew, fremtidige kjøp jeg føler!
|
|
|
|||
|
|||
|
Forhåpentligvis det vilikke være at mye ..... må de kaste det, slik at det fortsatt er attraktiv og billigere enn den lave enden Laptops.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg må si de små bærbare PC-er pen dang søt. Jeg er enig i liten liten skjerm. Men som ikke ønsker noe som er ultra portabel slik at når du er på farten og stopper på en fin wifi området kan du sjekke ut nye innlegg på CJ. :)
|