![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bara varit att titta på dem att de ser ganska intressant, im tänker på att få ett och sätta myntmärket på det.
| |||
| |||
| någon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice idé ...... men värt att hänga på för 8GB version <me thinks> ........ det finns rykten som kommer att ha en 10 "skärm
| |||
| |||
| den 8gig ett slut Jag såg det till salu ... Jag tror |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ja .... Jag såg det, men fortfarande har 7 "skärm, vilket är lite för liten för de flesta webbplatser för att visas korrekt. Annars vore det en stor liten maskin. Det verkar finnas gott om utrymme i locket, för en 10" panel ..... cant tror därför att de skulle skicka den med en 7 ". Det verkar som om de håller på med 10 "skärmar .... kanske de fick en hel del 7" dem för att bli av första |
|
| |||
| |||
| uppenbarligen 10 "ett kommer att vara nära 400 pund |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade ingen aning om dessa fanns om im helt ärlig. Skål för insikt cew framtida köp jag känner!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Förhoppningsvis kommer det brukar vara så mycket ..... de kommer att få gehör det rätt, så det är fortfarande attraktivt och billigare än den lägre delen Laptops. |
|
| |||
| |||
| Jag måste säga att dessa små bärbara datorer är ganska Dang söt. Jag håller med liten skärm. Men vem vill inte ha något som är ultra portabel så att när du är på väg och stannar i ett trevligt wifi området kan du kolla in nya inlägg på CJ. :) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 15 januari 2009 06:29 |
| Cpu Init Asus, RMA Hjälp | SocialWarfare | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 29 december 2008 17:44 |
| Hur mycket skulle jag få för mitt ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 27 november 2008 20:54 |
| Best Moderkort - ASUS | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 29 sep 2007 00:39 |
| Med ett problem med ASUS P5N-E SLI | necromancier | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 27 juli 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |