![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja jeg mener ill få en i marts og stok en bedre linux på den
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vidste, der var kommer
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| ja, du har brug for dig lukket fordomsfri narre ![]() Det xandros en netop isnt tilpasses nok for mig og der er ikke noget compiz |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Ive fik Windows XP Pro installeret på min 2GB White EEE med en 8GB SD XP er blevet skåret ned til 680mb med drivere indbygget, også alle mine mapper og mål er peget på 8GB sd Løjper en behandling for den daglige brug, eneste problem med 2GB er, at 512 ram i ombord Men jeg kører Citrix om det for det arbejde, miljø såsom Outlook og Word og så videre kan ikke skyld i anyway form |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan har du finde den 7 "skærm med hjemmesider?
| |||
| |||
| Jeg har gjort et resoloution hack til 1024x768 så det er fint, men jeg faktisk kun købt det som en gadget og ive endte bruger det ikke stoppe. Got to i øjeblikket anvendes en for bare en divx afspiller til mit TV, så jeg kan sælge en og bare bruge en til arbejde og pleasre da der mere end stærk nok Ive fik også et overclocking værktøj, der kan få det til at køre ved 900mhz og køre blæseren på 80%, og det kun bliver til 59 grader |
|
| |||
| |||
| Jeg kan købe en afhængigt specs |
|
| |||
| |||
| også, hvorfor har du brug for at hacke sig ind på at få res op? kan du blot redigere xorg i xandros |
|
| |||
| |||
| Jeg elsker hvordan de kaldte det "EEE" PC |
|
| |||
| |||
| Jeg var nødt til at få en hacket driveren som im benytter Intel driver til Windows XP andre end sine mere end anvendelige tastaturet ser små og vanskelige at bruge, men ive fik en følelse jeg skriver mere præcis og hurtigere end jeg gør på en normal størrelse tastatur Wx |