![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| todellakin minun mielestä huonosti saada yksi marssia ja pysyä paremmin linux sitä
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| te tarvitsemme teitä suljettu minded typerys ![]() että xandros yksi isnt räätälöitäviä riittää minulle ja ei Compizin |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Ive sai Windows XP Pro asennettuna minun 2GB White eee kanssa 8GB SD XP on leikattu alas 680mb kanssa kuljettajien upotettu myös kaikki kansiot ja tavoitteet ovat huomauttaneet, että 8GB sd Runs herkkupala päivittäisestä käytöstä, ainoa ongelma on 2GB on, että 512 ram aluksella Mutta olen jo Citrix sitä varten työympäristön kuten Outlook ja sana ja niin edelleen ei voi vika se kuitenkin muodoltaan tai |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miten voit löytää 7 "näyttö sivustoihini?
| |||
| |||
| Olen tehnyt resoloution hakata on 1024x768 joten se on hyvä asia, mutta minulla on vain todella ostaa se gadgetiin ja ive päätyi käyttämällä se ei pysähdy. Sain kaksi hetkellä käytetään yksi vain divx soitin TV niin voin myydä yhden ja vain käyttää yhtä työtä ja pleasre sillä enemmän kuin tarpeeksi voimakkaita Ive myös sai overclocking väline, jonka voi tehdä se suoritetaan 900mhz ja suorita tuuletin 80% ja se vain saa 59 astetta |
|
| |||
| |||
| saan ostaa riippuen specs |
|
| |||
| |||
| myös miksi sinun pitää hakata saada res up? voit muokata xorg vuonna xandros |
|
| |||
| |||
| i love miten ne kutsui sitä "eee" pc |
|
| |||
| |||
| Minun piti saada hakkeroitu kuljettajan kuin im käyttäen Intel Windows XP muuta kuin, että sen yli käyttökelpoista näppäimistö näyttää pieniä ja vaikea, mutta ive sai tunne i tyyppi tarkempia ja nopeampia kuin i tehdä normaalin kokoinen näppäimistö Wx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Cpu Init Asus, RMA Ohje | SocialWarfare | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 29. Joulukuu 2008 17:44 |
| Kuinka paljon saan minun ASUS 8800 GT | gtf6 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 27. marraskuu 2008 20:54 |
| Best Emolevy - ASUS | Thunderer | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 29. Sep 2007 00:39 |
| Joiden ongelmana on asus p5n-E SLI | necromancier | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 27. Jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |