![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| inderdaad me denkt zieken krijgen een in maart en stok een betere Linux op het
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| inderdaad je moet je gesloten minded dwaas ![]() de Xandros een gewoon isnt aanpasbare genoeg voor mij en er is geen compiz |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Ive got windows XP Pro geïnstalleerd op mijn 2GB White eee met een 8GB SD XP is teruggebracht tot 680mb met de drivers ingebed, ook al mijn mappen en streefcijfers worden gewezen op de 8GB sd Draait een traktatie voor dagelijks gebruik, alleen probleem met de 2GB is dat de 512 ram in de trein Maar ik ben Citrix draait op voor de werkomgeving, zoals Outlook en Word en zo verder kan niet fout toch in welke vorm dan ook |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe bent u het vinden van de 7 "display met websites?
| |||
| |||
| Ik heb gedaan resoloution hack tot 1024x768 dus het is fijn, maar ik pas echt gekocht als een gadget en ive uiteindelijk met behulp van het non-stop. Heb je twee op dit moment gebruikt voor gewoon een DivX-speler voor mijn tv, dus ik mag verkopen en een gewoon gebruik maken van een voor werk en pleasre als er meer dan krachtig genoeg Ive kreeg ook een overklok tool die kunnen laten draaien op 900 MHz en draaien van de ventilator op 80% en krijgt het slechts tot 59 graden |
|
| |||
| |||
| Ik kan kopen, afhankelijk van specs |
|
| |||
| |||
| ook de reden waarom heb je nodig om hack om de res-up? kunt u alleen bewerken xorg in Xandros |
|
| |||
| |||
| Ik hou van hoe ze noemden het "eee" pc |
|
| |||
| |||
| Ik had om een gehackte driver als im gebruik van de Intel-driver voor Windows XP, andere dan die van haar meer dan bruikbare het toetsenbord ziet er klein en moeilijk te gebruiken, maar ive got a feeling i soort nauwkeuriger en sneller dan ik op een normaal formaat toetsenbord Wx |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Cpu Init Asus, RMA Help | SocialWarfare | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 29 dec 2008 17:44 |
| Hoeveel zou ik voor mijn ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 nov 2008 20:54 |
| Best Moederbord - ASUS | Donderaar | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 29e sep 2007 00:39 |
| Na een probleem met de ASUS P5N-E SLI | necromancier | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 27 jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |