![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
faktisk meg tenker ill få en i mars og hold et bedre linux på den
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg visste at det kom
|
|
|
|||
|
|||
|
ja du må du lukket tenkende fool
![]() den xandros en rettferdig isnt tilpasses nok for meg, og det er ingen compiz |
|
|
|||
|
|||
|
Hei Fyrene
Ive fikk Windows XP Pro installert på 2GB White Eee med et 8GB SD XP har blitt kuttet ned til 680mb med driverne innebygd, også alle mine mapper og mål blir pekt på 8GB SD Kjører en behandler for dag til dag bruker bare problem med 2GB er at 512 ram i onboard Men jeg kjører Citrix på det arbeidsmiljøet som Outlook og Word og så videre kan ikke utsette det uansett fasong eller form |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvordan har du finne 7 "skjerm med nettsteder?
|
|||
|
|||
|
Jeg har gjort en resoloution hack til 1024x768, så det er greit, men jeg bare egentlig kjøpt det som en gadget og Ive endte opp med å bruke det ikke stoppe.
Got to i øyeblikket brukes ett for kun DivX spiller til TVen så jeg kan selge en og bare bruke ett for arbeid og pleasre det mer enn kraftig nok Ive også fikk overclocking verktøy som kan gjøre det kjøre på 900mhz og kjøre viften på 80% og det blir bare til 59 grader |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan kjøpe en avhengig spesifikasjoner
|
|
|
|||
|
|||
|
også hvorfor du trenger for å hacke å få res opp? du kan bare redigere Xorg i xandros
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg elsker hvordan de kalte det for "Eee PC
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg måtte få en hacket driver som im bruke Intel-driver for Windows XP, annet enn det de mer enn brukbar tastaturet ser liten og vanskelig å bruke, men Ive fikk en følelse jeg skriver mer nøyaktig og raskere enn jeg gjør på en normal sized tastatur
Wx |