![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja jag tycker att sjuka får en i mars och hålla fast en bättre linux på den
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| ni behöver du stängt sinne dåre ![]() den Xandros en rättvis isnt anpassningsbar nog för mig och det finns inga Compiz |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Ive har Windows XP Pro installerat på min 2GB White eee med ett 8GB SD XP har minskats ner till 680mb med drivrutiner ingår också alla mina mappar och mål pekade på 8GB sd Kör en behandling för daglig användning, enda problemet med 2GB är att 512 RAM i ombord Men jag kör Citrix den för arbetsmiljön som Outlook och Word och så vidare kan inte fel det i alla fall former |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hur ska du hitta den 7 "display med webbplatser?
| |||
| |||
| Jag har gjort en resoloution hacka till 1024x768 så det är bra, men jag bara verkligen köpte den som en gadget och ive slutade upp med det icke sluta. Fick två för tillfället används en för bara en divx spelare till min tv så jag får sälja en och bara använda en för arbete och pleasre eftersom det inte mer än kraftfull nog Ive fick också en överklockning verktyg som kan göra det köras på 900MHz och kör fläkten på 80% och det bara blir till 59 grader |
|
| |||
| |||
| Jag kan köpa en beroende på specs |
|
| |||
| |||
| också varför du behöver hacka för att få res upp? Du kan bara redigera xorg i Xandros |
|
| |||
| |||
| Jag älskar hur de kallade det för "eee" st |
|
| |||
| |||
| Jag var tvungen att få en hacka föraren som im med hjälp av Intel-drivrutinen för Windows XP än att dess mer än att använda tangentbordet ser liten och svår att använda men ive fick en känsla jag skriver mer korrekt och snabbare än vad jag gör på en normal storlek tangentbord Wx |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 15 januari 2009 06:29 |
| Cpu Init Asus, RMA Hjälp | SocialWarfare | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 29 december 2008 17:44 |
| Hur mycket skulle jag få för mitt ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 27 november 2008 20:54 |
| Best Moderkort - ASUS | Thunderer | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 29 sep 2007 00:39 |
| Med ett problem med ASUS P5N-E SLI | necromancier | Processorer, moderkort & RAM | 13 | 27 juli 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |