![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad ville være den bedste bærbare computer til at købe som på de fleste omkostninger lidt over 500 pund? nogen fik nogen gør eller noget? dont har til hensigt at være toppen spec til den pris ved den måde! blot ét med anstændigt, grafik, hukommelse, processor etc. skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil du gøre noget lys spil eller bare for film og kan lide?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| både virkelig ... gerne spille sammen med helte og spil ligesom .. men dont have dem på højt specs eller ingenting, dont tankerne spiller dem med lav kvalitet. selv hvis du kender nogen gode hjemmesider, der sælger dem til billigste og kram? skål |
|
| |||
| |||
| At være ærlig COH er gonna være temmelig svært at spille på en bærbar computer, jeg har en XPS Gen2 M170, der kan spille verden i konflikten, og de kan lide den lave indstillinger, du bedst bet ville sandsynligvis til at købe en brugthandel fra eBay, cos, hvis du er vil spille dem kinda spil, nye er ikke rigtig en mulighed Åh, og er det € 500 eller sterlng?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| 500 Stirling. det gør ikke så meget om spil for at være ærlig så .. men fik nogen steder eller typer af bærbare computere, der er lige god kvalitet for pengene etc.? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check out min SIG. Jeg kun købte det i begyndelsen af oktober, og jeg tvivler på noget bedre er kommet langs siden (men ikke tage mit ord for det)
| |||
| |||
| Citat:
Intel 'Doré »2 Duo T8100 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Thats en stor laptop, spil bør være en brise med det
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
cheers mate ..altid har tillid til en irsk fyr .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug af programmer på computer i netværket fra de vigtigste computerapplikationer | hotchef23 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31. maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |