![]() |
|
| |||
| |||
| Wat zou de beste laptop te kopen die op de meeste kosten iets meer dan 500 pond? iedereen kreeg een maakt of iets anders? dont voornemens te boven spec tegen deze prijs door de weg! gewoon met een fatsoenlijke, graphics, geheugen, processor enz. sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zult u moeten doen elk licht gaming of gewoon voor films en dergelijke?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| zowel echt ... willen spelen gezelschap van helden en spellen als dat .. maar niet hoeft te doen op hoge specs of niets, dont mind spelen ze op een lage kwaliteit. zelfs als je weet dat een goede websites die ze verkopen voor de goedkoopste en stuff? sante |
|
| |||
| |||
| Om eerlijk te zijn COH gaat vrij moeilijk om te spelen op een laptop, ik heb een XPS Gen2 M170 die wereld kunnen spelen in conflictsituaties en het houdt op lage instellingen, je beste weddenschap zou waarschijnlijk te kopen een tweedehands van eBay, want als u gaan spelen die een beetje spelen, nieuw is niet echt een optie Oh, en is het € 500 of sterlng?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| 500 stirling. it doesnt werkelijk zaak over games om eerlijk te zijn dan .. maar heb alle sites of types laptops die zijn gewoon goede kwaliteit voor je geld etc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check out my sig. Ik kocht het in het begin van oktober, en ik twijfel iets beters komt langs, omdat (maar niet mijn woord voor is)
| |||
| |||
| Citaat:
Intel 'Dore' 2 Duo T8100 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Dat is een geweldige laptop, gaming moet een fluitje van een cent met het
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
cheers mate ..altijd vertrouwen in een Ierse man .. |