![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hva ville være den beste bærbare til å kjøpe noe som høyst koster drøyt 500 kilo?
noen fikk noen gjør eller noe? dont tenkt å være topp spec på at prisen på vei! ett med anstendig, grafikk, minne, prosessor etc. skål |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Skal du gjøre noen lette spill, eller bare for film og liker?
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
både egentlig ... liker å spille sammen med helter og spill sånn .. men ikke ha dem på høy spesifikasjoner eller ingenting, dont mind spille dem på lav kvalitet. selv om du kjenner noen gode nettsteder som selger dem for billigste og sånt?
skål |
|
|
|||
|
|||
|
For å være ærlig COH skal være ganske vanskelig å spille på en bærbar, jeg har en XPS Gen2 M170 som kan spille i verden i konflikt, og liker på lavt, kan det beste alternativet ville trolig til å kjøpe en secondhand fra eBay, for hvis du er kommer til å spille dem ganske spill, nye er egentlig ikke et alternativ
Oh, og er det € 500 eller sterlng?
|
|||
|
|||
|
500 Stirling.
it doesnt really matter om spill for å være ærlig så .. men noen steder eller typer bærbare datamaskiner som er like god kvalitet for pengene osv.? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Check out my sig. Jeg kjøpte den i begynnelsen av oktober og jeg tviler på noe bedre har kommet langs siden (men ikke ta mitt ord for det)
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Intel 'Dore' 2 Duo T8100 |
|
|
|||
|
|||