![]() |
|
| |||
| |||
| Vad skulle vara det bästa bärbara dator för att köpa som högst kostar drygt 500 pund? någon som har någon gör eller något? dont tänker vara början spec till det priset, förresten! bara ett anständigt, grafik, minne, processor osv skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer ni att göra något ljus spel eller bara på filmer och liknande?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| både riktigt ... vilja ha sällskap av hjältar och spel sådär .. men behöver inte ha dem på hög specs eller ingenting, dont sinne spela dem på låg kvalitet. även om du vet några bra hemsidor som säljer dem för billigaste och sånt? skål |
|
| |||
| |||
| För att vara ärlig COH kommer bli ganska svårt att spela på en bärbar dator har jag en XPS Gen2 M170 som kan spela World in Conflict och liknande med låga inställningar du bästa insats skulle förmodligen att köpa ett begagnat från eBay, cos om du är kommer att spela dem Kinda spel, nya är egentligen inte ett alternativ Åh, och är det € 500 eller sterlng?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| 500 Stirling. Det spelar ingen roll om spel för att vara ärlig så .. men fick några platser eller typer av bärbara datorer som är just god kvalitet för pengarna osv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kolla in min sig. Jag bara köpte den i början av oktober och jag tvivlar på något bättre har kommit tillsammans sedan (men ta inte mitt ord för det)
| |||
| |||
| Citat:
Intel "Dore" 2 Duo T8100 |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Det var en stor bärbar dator, spel bör en fläkt med det
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
Cheers mate ..alltid lita på en Iriska kille .. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Med hjälp av program på datorn i nätverket från centrala datortillämpningar | hotchef23 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 maj 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |