mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Bedste tilbud, garantier, holdbarhed på laptops?

Reply

Thread Tools
Old 16 November 2008, 18:57
Ny Medlem Gruppen

Default Bedste tilbud, garantier, holdbarhed på laptops?

Jeg køber en bærbar computer, der bare vil blive brugt til at surfe på nettet, og måske lytte til musik. Behøver ikke noget fancy, bare noget, der vil arbejde, og arbejde for de kommende år. De fleste af de computere jeg har er brugerdefinerede bygger og mærke dem, jeg har købt altid ender fordelt inden for et par år.

Så, hvad er den mest holdbare mærke og især hvad der er den mest holdbare bærbar jeg kan få for under $ 1000?

Også, hvilket mærke er den bedste tech support?

Tak.
Old 17 November 2008, 08:38
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mr0624 View Post
Jeg køber en bærbar computer, der bare vil blive brugt til at surfe på nettet, og måske lytte til musik. Behøver ikke noget fancy, bare noget, der vil arbejde, og arbejde for de kommende år. De fleste af de computere jeg har er brugerdefinerede bygger og mærke dem, jeg har købt altid ender fordelt inden for et par år.

Så, hvad er den mest holdbare mærke og især hvad der er den mest holdbare bærbar jeg kan få for under $ 1000?

Også, hvilket mærke er den bedste tech support?

Tak.
Nr. laptops arbejde på ubestemt tid. Ingen mærker har en god støtte. De fleste er skrøbelige. For at få et varigt en du skal bruge betydeligt mere på en toughbook.

Old 17 November 2008, 20:19
Administrator Gruppen

Laptops typisk har en kort holdbarhed, de overopvarmes og få bankede omkring osv. Reparationer normalt opveje deres brugte værdi efter et par år som følge af højere dele og lønomkostninger i forhold til desktops / tårne.

Bedste råd er ikke at gå til gale på spec / pris og købe hos en etailer gerne ising eller ebuyer at få en god handel, når hardware begynder at gå frugtagtig ud af garanti, erstatte det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp til at vælge mellem 2 laptops? chilloutcolin Laptops, Mobiles & PDA'er 1 11 oktober 2009 08:26
Hvor en af disse laptops du synes er bedst værdi? palvarez Laptops, Mobiles & PDA'er 3 30 januar 2008 16:15
Anbefalinger for Laptops venligst Barney McGrew Laptops, Mobiles & PDA'er 8 31 december 2007 12:59
Lufthavne og laptops mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA'er 3 10th Dec 2007 03:12
Hot Deals afdeling emmaonline Fællesskabet News & Chat 2 17 marts 2007 19:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.