![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg køber en bærbar computer, der bare vil blive brugt til at surfe på nettet, og måske lytte til musik. Behøver ikke noget fancy, bare noget, der vil arbejde, og arbejde for de kommende år. De fleste af de computere jeg har er brugerdefinerede bygger og mærke dem, jeg har købt altid ender fordelt inden for et par år. Så, hvad er den mest holdbare mærke og især hvad der er den mest holdbare bærbar jeg kan få for under $ 1000? Også, hvilket mærke er den bedste tech support? Tak. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laptops typisk har en kort holdbarhed, de overopvarmes og få bankede omkring osv. Reparationer normalt opveje deres brugte værdi efter et par år som følge af højere dele og lønomkostninger i forhold til desktops / tårne.
Bedste råd er ikke at gå til gale på spec / pris og købe hos en etailer gerne ising eller ebuyer at få en god handel, når hardware begynder at gå frugtagtig ud af garanti, erstatte det. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til at vælge mellem 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Hvor en af disse laptops du synes er bedst værdi? | palvarez | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 30 januar 2008 16:15 |
| Anbefalinger for Laptops venligst | Barney McGrew | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 31 december 2007 12:59 |
| Lufthavne og laptops | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 10th Dec 2007 03:12 |
| Hot Deals afdeling | emmaonline | Fællesskabet News & Chat | 2 | 17 marts 2007 19:27 |
| Thread Tools | |
| |