vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Parhaat tarjoukset, takuut, kestävyys on läppäreissä?

Reply

Thread Tools
Old 16 marraskuu 2008, 18:57
Uusi Jäsen

Default Parhaat tarjoukset, takuut, kestävyys on läppäreissä?

Olen ostamassa kannettavaa tietokonetta, joka on juuri menossa käytetään surffata verkossa, ja ehkä kuunnella musiikkia. Ei tarvitse mitään fancy, vain jotain, joka toimii, ja työtä tulevina vuosina. Useimmat tietokoneet Olen ovat mukautettuja rakentaa ja tuotemerkin nimi kuin olen ostanut aina lopulta rikki jo muutaman vuoden ajan.

Joten, mitä kaikkein kestävä brändi ja erityisesti mikä on kaikkein kestävä kannettava tietokone voin saada alle $ 1000?

Myös, joka merkillä on paras teknologian tukea?

Kiitos.
Old 17 marraskuu 2008, 08:38
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by mr0624 View Post
Olen ostamassa kannettavaa tietokonetta, joka on juuri menossa käytetään surffata verkossa, ja ehkä kuunnella musiikkia. Ei tarvitse mitään fancy, vain jotain, joka toimii, ja työtä tulevina vuosina. Useimmat tietokoneet Olen ovat mukautettuja rakentaa ja tuotemerkin nimi kuin olen ostanut aina lopulta rikki jo muutaman vuoden ajan.

Joten, mitä kaikkein kestävä brändi ja erityisesti mikä on kaikkein kestävä kannettava tietokone voin saada alle $ 1000?

Myös, joka merkillä on paras teknologian tukea?

Kiitos.
N: o läppäreissä työtä loputtomiin. N: o tuotemerkkejä on hyvä tukea. Useimmat ovat hauraita. Saat kestävät mitä olisi käytettävä huomattavasti enemmän on Toughbook.

Old 17 marraskuu 2008, 20:19
Administrator Group

Sylimikrot on yleensä lyhyt säilyvyys, ne ylikuumentua ja saada tippuu noin jne. Korjaukset yleensä suurempia kuin niiden toisen käden arvo jälkeen muutaman vuoden aikana korkeammat osat ja työvoimakustannukset verrattuna työpöytiin / torneissa.

Parhaat neuvot eivät saa mennä hullun tuuriinsa / hinta ja ostaa joka etailer kuten dabs tai ebuyer saada paljon, kun laitteisto lähtee hedelmäinen pois takuun korvaa sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.