![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen ostamassa kannettavaa tietokonetta, joka on juuri menossa käytetään surffata verkossa, ja ehkä kuunnella musiikkia. Ei tarvitse mitään fancy, vain jotain, joka toimii, ja työtä tulevina vuosina. Useimmat tietokoneet Olen ovat mukautettuja rakentaa ja tuotemerkin nimi kuin olen ostanut aina lopulta rikki jo muutaman vuoden ajan.
Joten, mitä kaikkein kestävä brändi ja erityisesti mikä on kaikkein kestävä kannettava tietokone voin saada alle $ 1000? Myös, joka merkillä on paras teknologian tukea? Kiitos. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sylimikrot on yleensä lyhyt säilyvyys, ne ylikuumentua ja saada tippuu noin jne. Korjaukset yleensä suurempia kuin niiden toisen käden arvo jälkeen muutaman vuoden aikana korkeammat osat ja työvoimakustannukset verrattuna työpöytiin / torneissa.