mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Beste deals, garanties, de duurzaamheid op laptops?

Reply

Thread Tools
Old 16 november 2008, 18:57
Nieuw Lid Fractie

Default Beste deals, garanties, de duurzaamheid op laptops?

Ik ben het kopen van een laptop die is slechts zal worden gebruikt voor het surfen op het net, en misschien ook naar muziek luisteren. Hoeft niet iets fancy, gewoon iets dat werkt, en het werk voor de komende jaren. Het merendeel van de computers heb ik maat bouwt en de merknaam die ik heb gekocht altijd eindigen gebroken binnen een paar jaar.

Dus, wat is het meest duurzame merk en meer in het bijzonder wat de meest duurzame laptop ik kan krijgen voor minder dan $ 1000?

Ook, die het merk heeft de beste technische ondersteuning?

Bedankt.
Old 17 november 2008, 08:38
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr0624 View Post
Ik ben het kopen van een laptop die is slechts zal worden gebruikt voor het surfen op het net, en misschien ook naar muziek luisteren. Hoeft niet iets fancy, gewoon iets dat werkt, en het werk voor de komende jaren. Het merendeel van de computers heb ik maat bouwt en de merknaam die ik heb gekocht altijd eindigen gebroken binnen een paar jaar.

Dus, wat is het meest duurzame merk en meer in het bijzonder wat de meest duurzame laptop ik kan krijgen voor minder dan $ 1000?

Ook, die het merk heeft de beste technische ondersteuning?

Bedankt.
Geen laptops werk voor onbepaalde tijd. Geen merken hebben goede ondersteuning. De meeste zijn kwetsbaar. Om een duurzame u zou moeten uitgeven aanzienlijk meer op een Toughbook.

Old 17 november 2008, 20:19
Administrator Group

Laptops hebben typisch een korte houdbaarheid, ze oververhit raken en krijg klopte over enz. Reparaties meestal zwaarder wegen dan hun tweedehands waarde na een paar jaar als gevolg van de hogere delen en de loonkosten in vergelijking met desktops / torens.

Beste advies is niet naar boos op spec / prijs en kopen van een etailer zoals dabs of ebuyer om een goede deal, wanneer de hardware start gaan fruitig uit garantie, vervangen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Help Kiezen tussen 2 laptops? chilloutcolin Laptops, Mobiles & PDA's 1 11 oktober 2009 08:26
Waarin een van deze laptops je denkt dat het beste is waarde? palvarez Laptops, Mobiles & PDA's 3 30 Jan 2008 16:15
Aanbevelingen voor Laptops aub Barney McGrew Laptops, Mobiles & PDA's 8 31 dec 2007 12:59
Luchthavens en laptops mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA's 3 10 dec 2007 03:12
Hot Deals afdeling emmaonline Gemeenschap Nieuws & Chat 2 17 mrt 2007 19:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.