![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben het kopen van een laptop die is slechts zal worden gebruikt voor het surfen op het net, en misschien ook naar muziek luisteren. Hoeft niet iets fancy, gewoon iets dat werkt, en het werk voor de komende jaren. Het merendeel van de computers heb ik maat bouwt en de merknaam die ik heb gekocht altijd eindigen gebroken binnen een paar jaar. Dus, wat is het meest duurzame merk en meer in het bijzonder wat de meest duurzame laptop ik kan krijgen voor minder dan $ 1000? Ook, die het merk heeft de beste technische ondersteuning? Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laptops hebben typisch een korte houdbaarheid, ze oververhit raken en krijg klopte over enz. Reparaties meestal zwaarder wegen dan hun tweedehands waarde na een paar jaar als gevolg van de hogere delen en de loonkosten in vergelijking met desktops / torens.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Kiezen tussen 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Waarin een van deze laptops je denkt dat het beste is waarde? | palvarez | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 30 Jan 2008 16:15 |
| Aanbevelingen voor Laptops aub | Barney McGrew | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 31 dec 2007 12:59 |
| Luchthavens en laptops | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 10 dec 2007 03:12 |
| Hot Deals afdeling | emmaonline | Gemeenschap Nieuws & Chat | 2 | 17 mrt 2007 19:27 |
| Thread Tools | |
| |