![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøper en bærbar datamaskin som bare skal brukes til å surfe på nettet, og kanskje høre på musikk. Trenger ikke noe fancy, bare noe som fungerer, og arbeidet i årene som kommer. De fleste av maskinene jeg har er tilpasset bygger og merkenavn som jeg har kjøpt alltid ender opp med ødelagte innen få år. Så, hva er den mest solide merkevaren og mer spesielt hva som er den mest solide bærbare jeg kan få for under $ 1000? Også som merkevare har de beste teknisk støtte? Takk. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laptops vanligvis har en kort sokkel liv, de overopphetes og få banket om etc. Repairs normalt oppveier deres annenhånds verdi etter noen år på grunn av høyere deler og arbeidskraft kostnader sammenlignet med stasjonære / tårnene.