![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag köper en bärbar dator som bara ska användas för att surfa på nätet, och kanske lyssna på musik. Behöver inte något märkvärdigt, bara något som kommer att fungera, och fungera i många år framöver. De flesta av de datorer jag har är specialanpassade bygger och varumärke som jag har köpt alltid hamna brutet inom några år. Så, vad är det mest hållbara varumärke och allt vad de mest varaktiga laptop jag kan få för under $ 1000? Dessutom, vilket märke har bäst teknisk support? Tack. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bärbara datorer har normalt en kort hållbarhetstid, de överhettas och ta smällen om etc. Reparationer regel motverkar sitt andra hand värde efter några år på grund av högre delar och lönekostnader jämfört med datorer / torn.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp att välja mellan 2 laptops? | chilloutcolin | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Vilken av dessa laptops tycker du är bäst värde? | palvarez | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 30 januari 2008 16:15 |
| Rekommendationer för Laptops Vänligen | Barney McGrew | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 31 december 2007 12:59 |
| Flygplatser och bärbara datorer | mrdaveyk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 10 december 2007 03:12 |
| Hot Deals avsnitt | emmaonline | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 17 mars 2007 19:27 |
| Thread Tools | |
| |